Gå til innhold

E30 M3 S14B23 -> S50B32 -> RB26DETT. MYE på s.230


SSM
 Share

Anbefalte innlegg

Tror ikke de er større å se til utvendig, men innvending er de grovere. De er også CNC maskinerte. "doffa" på forumet opererte en orginal M3 og en av desse til sammenligning i hans tråd om tourung med S50 :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal vell en god del til å ta livet av org 325i akslinger å :P

Ja, og de er vel like alle sammen har jeg forstått? Altså M3 og 325?

Bestemte meg for å kjøpe denne forsikringen når jeg såg doffa tok M3 akslingen etter noen uker eller dager med S50en. Fant ut rett etter jeg hadde bestilt også at innerste CV-jointen på venstre aksling kasta, så det var nok modent for utskifting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal vell en god del til å ta livet av org 325i akslinger å :P

Er som regel knuten som tar kvelden, nytt holder det nokk lenge men sånt er vel sjelden vare for tida...

Pleier gå av ved splinesen faktisk.

Sjelden knutene går annet enn på de små akslene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

om man river av drivaksler, er -igjen- avhengig av ikke bare motoren, men også veigrepet til dekkene.

Selv har jeg knekt en medbringer faktisk. Blir som å ta splinesene slik kristov sier. Bare inn i diffen. Sveiset diff sliter også ekstra mye på akslingene, noe larsen sikkert ikke har.

Jeg kjørte med drivknuter fulle av slark helt fram til i høst, uten at de røyk, slik var de i 2 fulle sesonger, gikk også fint selv med det gode festet på nye rudskogen. (325 bakstilling).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...