Gå til innhold

E30 M3 S14B23 -> S50B32 -> RB26DETT. MYE på s.230


SSM
 Share

Anbefalte innlegg

Du som fikser så mange felger,, vet du vilken overflate behandling d er på work sine kanter? Hadde en ripe som jeg skulle polere bort og da gikk d desverre hull i hinnen.. Det er i allefall ikke klarlakk.. Er work meister s1 3p .. Bare spørr jeg siden du har fikset noen felger:)

Er det ikke rustfrie kanter på disse? Da er de vel elektrolyse behandla eller noe sånn slags.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenker litt på å selge den til våren når den er ferdig med nye oppgraderingene....Men den går ikke under 350.000,-

kjøpt deg ny bil som du skal selge??

Nei er du gal, men begynner å se litt rundt etter noe annet ja. Har funnet noe meget interessant også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du som fikser så mange felger,, vet du vilken overflate behandling d er på work sine kanter? Hadde en ripe som jeg skulle polere bort og da gikk d desverre hull i hinnen.. Det er i allefall ikke klarlakk.. Er work meister s1 3p .. Bare spørr jeg siden du har fikset noen felger:)

Poler opp alle fire ;)

Di forran e100% :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du som fikser så mange felger,, vet du vilken overflate behandling d er på work sine kanter? Hadde en ripe som jeg skulle polere bort og da gikk d desverre hull i hinnen.. Det er i allefall ikke klarlakk.. Er work meister s1 3p .. Bare spørr jeg siden du har fikset noen felger:)

På mine Seeker CX er det alukanter som er "Krommet" på et vis, jeg har pusset ned alle kantene med våtslip og polert opp igjen med filtrondell, de ble blankere enn med original overflate.

Men Larsen Sikker på at 350k er nok da, vil du ikke angre da etter en stund?

Kjøpe deg bil RSene passer på? :lol::lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...
  • 4 weeks later...
Tror ikke de er større å se til utvendig, men innvending er de grovere. De er også CNC maskinerte. "doffa" på forumet opererte en orginal M3 og en av desse til sammenligning i hans tråd om tourung med S50 :)

org bmw er like hard som en pakke meieri smør i forhold;)

jeg har knekkt like lett helt nye akslinger fra 325-m3.

dem er ikke til og sammenligne med dem fra ppm. dem er helt syktrå...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nåja, så dårlig er ikke de originale drivakslingene. Jeg har kun ødelagt en på 6 år med hard kjøring. Men de er jo egentlig kun beregnet for 200+hk da, ikke 300++ ;)

Syns du snakket om nytt interiør og div annet snacks Larsen. Venter du bare på deler nå? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Venter vel mest på penger ja, vil ikke kaste den sammen kun for å få kjørt. Da blir det samme leksa om at jeg vil selge ;)

Har gjort litt kostnadsfrie ting eneste. Tatt ned bakstillingen og sveisa på Z3 og stab stag forsterkninger på bærearmene. Så har jeg fått pulverlakk på bak kaliperene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...