Gå til innhold

E30 M3 S14B23 -> S50B32 -> RB26DETT. MYE på s.230


SSM
 Share

Anbefalte innlegg

Forbanna helvete! Løfta opp bakstillinga nå, og de fantastiske forsterkningene jeg laga tar oppi bensin røret!! Dette da etter jeg akuratt kappa de for å slippe ut spennet i de, pg sveisa på nytt. Så nå kapper jeg de av og gir faen i hele forsterkningene. Får sveise på nytt til vinteren igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg målte jo og sjekka det 3-4 ganger før jeg sveisa de på, alikevel ble det feil.

Men nå er de i hvert fall kappa av :P

Det hadde ikkje vært lettere å bygd om røret da?

eg målte ikkje enn dritt og mine går klar :lol: gått eg og har flaks på noe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var enklest og bruke 30sek med vinkelkutteren ;)

Jeg satte bolten i slik den er orginalt, ble litt trangt til toppen av poly foringen. Jeg fant ut at det gikk.

Skulle hatt lakt opp noe bilder ja, men har ikke hatt tid. Får kanskje lakt inn noe mobil bilder i morgen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykken min er visst gått ut med denne bilen... Fikk dørtrekkene i posten i dag, som jeg betalte en formue for, og de er LANGT i fra finish og utseende til hva som var forventet.

Hadde vert bedre å kjøpt fra ACM-AB og klarlakka de selv.....piss!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor kjøpte du di hen da? Var de passformen som ikke var bra?

Bjørn

Kjøpte fra en sjappe i Tyskland... Har bare pakka de ut, men får ikke sjekka de opp mot bilen før fredag. Han sa til meg at de ble støpte etter orginale trekkene og at det ble støpt inn fester til klipsene.

Jeg fikk bare med en tube lim og orginale klips.....! Det kunne jeg jo faen meg klart å gjøre med de som ACM-AB selger også. Skal handle fra de uansett, så kommer nok til å legge ut sure 3000kr til for å få de trekkene + klarlakkering.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...