Gå til innhold

E30 M3 S14B23 -> S50B32 -> RB26DETT. MYE på s.230


SSM
 Share

Anbefalte innlegg

Gidder du å ta et bilde av hvordan du gjorde det bak med calipterene etter at du snudde de.

Nei :P hehe! Da må jeg jekke opp bilen igjen. Men skal se om jeg husker det.

Jeg tok bare av bremserøret og bøyde det andre veien der det begynner å gå opp, litt vanskelig å forklare.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde håp om at de kom enda lenger ned, men den låsen man flipper ut når man drar i spaken for å flytte sete treffer bunnen. De er lavere en orginale i hvert fall, dama ser ikke over lenger :P Så hu må jo ha pute å sitte på, hehehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da la jeg inn bestilling hos ACM-AB på et lass med carbon, der da inkludert dørsider! :P

Så på tirsdag sender jeg de andre strake veien i retur til Tyskland, bare satse på at jeg får pengene igjen, anker litt på det men.

Jeg skal handle carbon boks fra samme stedet, så kan vel gjerne ordne noe der.

Du kommer nok til å bli nøgd med deler derfra!! Ville bedt om at dei ikkje skar til opninger for vindusheis og innvendig dørhandtak, så kan du bruke litt "tid" på å få den passformen du ønsker. Snakker utfra erfaringer med dei som eg har handla der :)

Kom det moms på det du handla eller lurer de det til?

I morgen skal det hentes ut skilt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan dårlig batteri føre til at turtelleren ligger å dabber med tenninga av? Batteriet er skikkelig dårlig.

Slik er min også. Skjønner ikke hva det er. Når tenning er av så ligger turteller på 500 omdr noen ganger. Med en gang jeg setter på tennin faller den til 0... :?:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da la jeg inn bestilling hos ACM-AB på et lass med carbon, der da inkludert dørsider! :P

Så på tirsdag sender jeg de andre strake veien i retur til Tyskland, bare satse på at jeg får pengene igjen, anker litt på det men.

Jeg skal handle carbon boks fra samme stedet, så kan vel gjerne ordne noe der.

Du kommer nok til å bli nøgd med deler derfra!! Ville bedt om at dei ikkje skar til opninger for vindusheis og innvendig dørhandtak, så kan du bruke litt "tid" på å få den passformen du ønsker. Snakker utfra erfaringer med dei som eg har handla der :)

Kom det moms på det du handla eller lurer de det til?

I morgen skal det hentes ut skilt :)

Nei dei er lite villig til å lur ting til.. Pga dei må jo skrive v den Svenske momsen, den er lik som den Norske så går opp i opp..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan dårlig batteri føre til at turtelleren ligger å dabber med tenninga av? Batteriet er skikkelig dårlig.

Slik er min også. Skjønner ikke hva det er. Når tenning er av så ligger turteller på 500 omdr noen ganger. Med en gang jeg setter på tennin faller den til 0... :?:

Det er nok instrumentet deres, bytt SI-bord eller batteriene i SI-bordet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, får tenke litt på det, så lenge det ikke er noe kritisk så er det greit nok. Må handle meg nytt batteri og få montert passasjer setet i dag, så blir det vårmønstring i morgen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har byttet de batteriene et par ganger før. Er en enkel og grei jobb. Selger slike batterier på Class Olhson. Bare ta ut hele si kortet. Ikke vits å ha. Følger jo ikke service allikevel.

Selger ikke de lengre på Clas Ohlsson. Jeg måtte få tak i de fra en annen plass.

Kan instrumentet kjøres uten SI-bordet i E30 altså? Det kan en ikke i E28en...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...