Gå til innhold

E30 M3 S14B23 -> S50B32 -> RB26DETT. MYE på s.230


SSM
 Share

Anbefalte innlegg

Tar nedi noen farts dumper, men jeg kjører jo med hue og er klar over at bilen er lav. Så er ikke ofte nedi med den. Toucher nedi gulvet på garasjen i den porten den stod når du var innom, og den er ganske krapp.

Men jeg tror ikke jeg ville hatt Sport Evo skjermer og senka den til hjulet fulgte buen for å si det slik ;)

Ferjer går fronten litt nedi på vei ombord, har nok ikke kjangs på den nye Boknafjord desverre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal ha 6 punkt og halvbur, men det blir etter hvert. Buret må uansett komme først. Slike belter som du har mener jeg er mer farlige enn de orginale, siden du mest sansynlig "submariner" under mage beltet ved en front kolisjon og knekker alt som beltet glir forbi når man er på vei under.

Desse stolene mine har ABE godkjenning, og er derfor lovlige sammen mes de orginale 3 punkt. De 6 punkt jeg skal ha blir nok tatt ut så lenge jeg kjører små kjøring hjemme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tar nedi noen farts dumper, men jeg kjører jo med hue og er klar over at bilen er lav. Så er ikke ofte nedi med den. Toucher nedi gulvet på garasjen i den porten den stod når du var innom, og den er ganske krapp.

Men jeg tror ikke jeg ville hatt Sport Evo skjermer og senka den til hjulet fulgte buen for å si det slik ;)

Ferjer går fronten litt nedi på vei ombord, har nok ikke kjangs på den nye Boknafjord desverre.

Bilen din har jo heilt rett høyde når det kommer til utseende hvertfall.

Mye lettere å få det pent med 17" føler jeg.

Min er monstertruck høy, men vet ikke om jeg vil ha den lavere, må vekk med justeringsklossen bak da.. og sleppe den ned litt forran.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skrudde av justerings mutteren bak i år, da fikk den de sisste mm jeg mangla i fjor.

Veide bilden i går kveld, i fjor var den 1320kg med halv tank, nå var den 1260kg med kvart tank!

Dvs at den er ca 40kg lettere, bare med stoler og uten baksete!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skrudde av justerings mutteren bak i år, da fikk den de sisste mm jeg mangla i fjor.

Veide bilden i går kveld, i fjor var den 1320kg med halv tank, nå var den 1260kg med kvart tank!

Dvs at den er ca 40kg lettere, bare med stoler og uten baksete!

Eg må få veid min...den på Bt står på så får innom der :)

Ja den bak er kjapp å ta vekk så eg får nok teste det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skrudde av justerings mutteren bak i år, da fikk den de sisste mm jeg mangla i fjor.

Veide bilden i går kveld, i fjor var den 1320kg med halv tank, nå var den 1260kg med kvart tank!

Dvs at den er ca 40kg lettere, bare med stoler og uten baksete!

Jeg veide min når jeg var å mappa her om dagen. 1140kg med 20liter på tanken, ribba bagasjerom og uten for og bakfanger. Syns ikke det var så værst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har ikke laget noen fester til overgangen mellom bremse rør og bremse slange slik som det sitter originalt?

Det er kun festet i det siste festet i bærearmen? Stemmer dette?

Nei, har ikke det. Røret er kun festet i det sisste klipset ja. Jeg ser jeg må løsne slangen litt på ene siden og vri den mer slik at den ikke ligger borti støtdemperen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den fuskingen har jeg enda ikke blitt kvitt..... Nå har den begynt å lugge ved vanlig kjøring også, spesielt när den er kald. Akuratt som den bremser litt, så nykker den litt osv.

Coil? Tomgangs regulator? Kam følere?

Det er jo det eneste jeg ikke har bytta nå...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...