Gå til innhold

E30 M3 S14B23 -> S50B32 -> RB26DETT. MYE på s.230

Anbefalte innlegg

Skrevet

De skal være rimelig dårlige med mye slakk i før de ryker. Selvfølgelig ryker de fortere hvis du burner og holder på, men med vanlig kjøring holder de lenge.

Har ganske bara slakk i mine også.

Skrevet

Er rimelig med slakk, så vibrerer det noe voldsomt også med de gamle...

Har kjøpt inn 4 stk låseblekk slik at jeg kan ta av et par ganger.

Burner og sladder er jo stort sett det jeg gjør :lol:

Skrevet
Er rimelig med slakk, så vibrerer det noe voldsomt også med de gamle...

Har kjøpt inn 4 stk låseblekk slik at jeg kan ta av et par ganger.

Burner og sladder er jo stort sett det jeg gjør :lol:

Haha, har du åpna knuten som lager lyd?

Skrevet

Nope, men det er jo likt på begge sider. Men hører kun lyd fra venstre når jeg kjører.

Angående diffen og medbringerene til drivakslingene der, skal de kunne beveges noen millimeter inn og ut?

Skrevet
Nope, men det er jo likt på begge sider. Men hører kun lyd fra venstre når jeg kjører.

Angående diffen og medbringerene til drivakslingene der, skal de kunne beveges noen millimeter inn og ut?

Medbringerene som du kaller de kan beveges litt inn og ut. Hvis du drar litt hard i de så drar du de ut av diffen.

Skrevet

Ok, da er det normalt i hvert fall. Har skrudd alt for lite på bakstillingen til at jeg vet hvordan ting egentlig skal vere!

Skrevet

Ny forskning viser at hjernen ikke får signal fra innsug temp føler, og den er veldig viktig på desse motorene!

Skrevet

Jeg hadde samme type ulyd og symtomer (kun ulyd i venstre svinger) i min e30. jeg har også ombygd til e36 m3 bremser bak.

Hos meg var det bremseskjoldet som tok inni bremse skiva, pga jeg ikke hadde kuttet vekk nok av skjoldet slik at festebraketen fikk god nok plass.

Skrevet

Har du sjekka lengde på bolter??? Klassisk feil å det høres ut som om der er Stein i dekk eller i handbrekk mekanisme.. Om du drar på litt brekket forsvinner lyden da??

Skrevet

Hele brekk mekanismen er borte hos meg, har hydraulisk.

Men kan jo vere at skiva er litt tynnere enn e30m3 skiva, og jeg har jo dreid av 1mm fra spaceren som boltene hører til.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...