Gå til innhold

E30 M3 S14B23 -> S50B32 -> RB26DETT. MYE på s.230


SSM
 Share

Anbefalte innlegg

  • 2 weeks later...

Synes det er svært betenkelig at de som har laget de første karbon-dørtrekkene dine ikke tar dette til etterfølge. Det er jo svindel å levere noe som er så langt unna sannheten hva gjelder passform i dette tilfellet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, den pakken sendte jeg jo i retur, men den kom tilbake i går. De hadde nekta å ta i mot den var det kryssa av på pakken...

Dørtrekkene passa som et skudd de, men må jo lage hull til alt selv. Og platene til resten er jo levert med overmål, så man har litt å tilpasse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, den pakken sendte jeg jo i retur, men den kom tilbake i går. De hadde nekta å ta i mot den var det kryssa av på pakken...

Dørtrekkene passa som et skudd de, men må jo lage hull til alt selv. Og platene til resten er jo levert med overmål, så man har litt å tilpasse.

Ja, ok. Mener å huske at så noen bilder av noen dørtrekk med særdeles dårlig passform, kanskje det var illustrasjonsfoto eller noe. Uansett, får håpe det ordner seg nå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tviler STERKT på at det er boltene som tar inni. det er meget godt stykke fra huben og inn til håndbrekk delene. jeg kunne nesten skru den originale skruen helt inn før det tok borti.

Skal ikkje mykje til før boltene tar i håndbrekk delene på E30 altso :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TRENGER FORTSATT HØYRE STOL FESTE!! Noen som har???

Jeg har noen utrangerte sportsstoler til e30. Er disse delene du trenger skrudde eller må de kappest av?

To bøyler/klips fremst og 1 bolt på hver side i den stanga som går på tvers bak. Den må bankes ut om den ikke slipper taket med en gang.

Har du bilder?

tviler STERKT på at det er boltene som tar inni. det er meget godt stykke fra huben og inn til håndbrekk delene. jeg kunne nesten skru den originale skruen helt inn før det tok borti.

Skal ikkje mykje til før boltene tar i håndbrekk delene på E30 altso :P

Når alt som har med håndbrekk å gjøre er tatt ut så tror jeg det skal noe til ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...