SSM Skrevet Juli 10, 2012 Forfatter Skrevet Juli 10, 2012 Jo minde ting som er elektrisk, jo bedre. Slipper man at dritten ikke funker! Var ikke levert med el.vindu denne.
Pedi Skrevet Juli 10, 2012 Skrevet Juli 10, 2012 Jo minde ting som er elektrisk, jo bedre. Slipper man at dritten ikke funker! Var ikke levert med el.vindu denne. Både enig og uenig på en gang.. Hater sveivevinduer for min del. Men klart, hver sin smak...
SSM Skrevet Juli 10, 2012 Forfatter Skrevet Juli 10, 2012 Jo minde ting som er elektrisk, jo bedre. Slipper man at dritten ikke funker! Var ikke levert med el.vindu denne. Både enig og uenig på en gang.. Hater sveivevinduer for min del. Men klart, hver sin smak... Jeg lurte på å få tak i el.vindu, men ville ikke bygge det om. For da hadde ikke bilen vert orginal lenger. Jeg vil jo holde den så orginal som mulig.
Morstan Skrevet Juli 10, 2012 Skrevet Juli 10, 2012 Det stadie som heter orginal er du vel langt over Ble bra med de carbon platene:)
Kristov Skrevet Juli 24, 2012 Skrevet Juli 24, 2012 Hvilket diagnoseverktøy har dere benyttet? Kan anbefale INPA hvor du kan lese ut live data mens du kjører - da tror jeg du hadde funnet feilen ganske så raskt.
Kristov Skrevet Juli 24, 2012 Skrevet Juli 24, 2012 Har ikke peiling, var nå en slik pc ting Hvis den bare leser feilkoder og ikke annet så anser jeg ikke det som en fullgod diagnose. Mulighet for å se på livedata mens den fjusker må jo være alle tiders. Kan se alt fra lambdaverdier, dyser, spjellvinkel, coiler, plugger og evt. kompensering ECU gjør.
SSM Skrevet Juli 30, 2012 Forfatter Skrevet Juli 30, 2012 Problemo solved! Det er hjernen som er ødlagd, prøvde anna hjerne og da gikk den reint. Så det er ny på vei allerede, så skal det legges inn Alpha-N mapp på den før turen går til Ringen. Jeg og S:M:G hadde oss en god økt å fikk testa litt ting. Prøvde hans hjerne i min bil, hans hjerne med mitt program og omvendt. Fikk feil på intake air temp sensor uansett når min hjerne stod i bilen, men ikke med hans. Så det er der feilen har vert hele tiden. Uansett så ha motoren blitt litt friskere enn da jeg satte den inn i 2010, siden nå er alle følere nye og VANOS er 100% i orden også. Så nå skal LMM bort, og det blir satt på et innsats filter som er skjært til det store hullet i innsugs boksen. Så henter jeg kald luft med to stk 3" flexi slanger fra luft inntak i fangeren.
Steven Skrevet Juli 30, 2012 Skrevet Juli 30, 2012 Godt å høre Bjørn! Skal du ha deg sprut siden LMM skal bort? Vipec?
SSM Skrevet Juli 30, 2012 Forfatter Skrevet Juli 30, 2012 Ikke vits med sprut på en motor som har fullt programerbar hjerne
integrale8v / ELS Tuning Skrevet Juli 30, 2012 Skrevet Juli 30, 2012 Problemo solved!Det er hjernen som er ødlagd, prøvde anna hjerne og da gikk den reint. Så det er ny på vei allerede, så skal det legges inn Alpha-N mapp på den før turen går til Ringen. Fint å finne feilen etter så lang tid , ikke ofte hjernene tar kveld. (utenom fukt/vann)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå