Gå til innhold

E30 M3 S14B23 -> S50B32 -> RB26DETT. MYE på s.230


SSM
 Share

Anbefalte innlegg

Jo minde ting som er elektrisk, jo bedre. Slipper man at dritten ikke funker! Var ikke levert med el.vindu denne.

Både enig og uenig på en gang..

Hater sveivevinduer for min del. Men klart, hver sin smak...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo minde ting som er elektrisk, jo bedre. Slipper man at dritten ikke funker! Var ikke levert med el.vindu denne.

Både enig og uenig på en gang..

Hater sveivevinduer for min del. Men klart, hver sin smak...

Jeg lurte på å få tak i el.vindu, men ville ikke bygge det om. For da hadde ikke bilen vert orginal lenger. Jeg vil jo holde den så orginal som mulig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
Har ikke peiling, var nå en slik pc ting :P

Hvis den bare leser feilkoder og ikke annet så anser jeg ikke det som en fullgod diagnose.

Mulighet for å se på livedata mens den fjusker må jo være alle tiders.

Kan se alt fra lambdaverdier, dyser, spjellvinkel, coiler, plugger og evt. kompensering ECU gjør.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Problemo solved!

Det er hjernen som er ødlagd, prøvde anna hjerne og da gikk den reint. Så det er ny på vei allerede, så skal det legges inn Alpha-N mapp på den før turen går til Ringen.

Jeg og S:M:G hadde oss en god økt å fikk testa litt ting. Prøvde hans hjerne i min bil, hans hjerne med mitt program og omvendt. Fikk feil på intake air temp sensor uansett når min hjerne stod i bilen, men ikke med hans. Så det er der feilen har vert hele tiden.

Uansett så ha motoren blitt litt friskere enn da jeg satte den inn i 2010, siden nå er alle følere nye og VANOS er 100% i orden også.

Så nå skal LMM bort, og det blir satt på et innsats filter som er skjært til det store hullet i innsugs boksen. Så henter jeg kald luft med to stk 3" flexi slanger fra luft inntak i fangeren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...