Pedi Skrevet Juli 30, 2012 Skrevet Juli 30, 2012 ikke ofte hjernene tar kveld Helt sant, men styresentraler/ECU/DME (osv) har en lei tendens til å kunne skape seg litt innimellom... (var det ikke slik det var, Eivind? Hehe..)
integrale8v / ELS Tuning Skrevet Juli 30, 2012 Skrevet Juli 30, 2012 ikke ofte hjernene tar kveld Helt sant, men styresentraler/ECU/DME (osv) har en lei tendens til å kunne skape seg litt innimellom... (var det ikke slik det var, Eivind? Hehe..) Så du hadde svart.. fikk en bang anelse om hva du hadde å kommentere på. hehe. Var bare en glipp
BrilleBjørn Skrevet Juli 30, 2012 Skrevet Juli 30, 2012 Grattis me friskmeldt bil! Det må være deilig etter så mye feilsøking for å finne synderen. Bør vel gå en stund før du får nye problemer med den motoren nå, du har vel nesten byttet alt som er på utsiden av motoren snart? Mvh - Bjørn
SSM Skrevet Juli 30, 2012 Forfatter Skrevet Juli 30, 2012 Grattis me friskmeldt bil! Det må være deilig etter så mye feilsøking for å finne synderen. Bør vel gå en stund før du får nye problemer med den motoren nå, du har vel nesten byttet alt som er på utsiden av motoren snart? Mvh - Bjørn Nesten, er 4 coiler som ikke er nye nå
SSM Skrevet August 2, 2012 Forfatter Skrevet August 2, 2012 Da har jeg kjørt et par dager med ny DME og alt ser ut til å funke bra! Ingen fusking noen plasser mere, og det er mye mer tak i den nå med ny mapp Blir spennende å se om det viser noe tall i benken!
Pedi Skrevet August 3, 2012 Skrevet August 3, 2012 [ Bilde ] Mr Larsen.... NÅ snakker vi her (Gleder meg forresten til de neste bildene, med toppløs bilvask og posering på panser osv... )
SSM Skrevet August 3, 2012 Forfatter Skrevet August 3, 2012 Hehe, blir kanskje noen flere bilder, men spørst om det blir tillatelse til å legge de ut
SSM Skrevet August 3, 2012 Forfatter Skrevet August 3, 2012 Driver å prøve å lere meg Photoshop, så kan hende det dukker opp noen bilder inni mellom her Bootsa er bra de ja!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå