SSM Skrevet August 9, 2012 Forfatter Skrevet August 9, 2012 Det er noe elektronikk som knekker den ja. Ikke noe kjangs at det kommer vann inn til hjernen heller. Får tenke litt mer når jeg kommer hjem. Den har ellers funka bra. Bruker ikke noe merkbart mer eller mindre fuel på langkjøring. Har akuratt gått fra kai i Kr.Sand nå!
Nupen1 Skrevet August 9, 2012 Skrevet August 9, 2012 Det er noe elektronikk som knekker den ja. Ikke noe kjangs at det kommer vann inn til hjernen heller.Får tenke litt mer når jeg kommer hjem. Den har ellers funka bra. Bruker ikke noe merkbart mer eller mindre fuel på langkjøring. Har akuratt gått fra kai i Kr.Sand nå! Håper det blir ordnings!!
SSM Skrevet August 9, 2012 Forfatter Skrevet August 9, 2012 Holdt til Flensburg i hvert fall Har noe jævlig med vibrasjon også, er nok fra den ene gamle drivakslingen.
SSM Skrevet August 16, 2012 Forfatter Skrevet August 16, 2012 Har trøbbel med minnekortet på mobilen, så får ikke lakt inn bilder enda. Men her er i hvert fall to filmer fra Nürburgring!
Thunegutt Skrevet August 16, 2012 Skrevet August 16, 2012 Bra film, men går litt tregt! Søndagstur? Så ut som en fine tur da 200 sider her også nå, jøss.
SSM Skrevet August 16, 2012 Forfatter Skrevet August 16, 2012 Runde nr 3 er søndagstur fra Fuchsrøhre til Kesselchen. Men holder igjen mye ja, bremser på giret inn i mange svinger Det som gikk fort var de to rundene jeg fikk sitte på i min drømmebil, GT3 RS 4.0 Da gikk det på 8:07 og fa t opp i 265kmt! Jæævli morro!
M3 Yngve Skrevet August 16, 2012 Skrevet August 16, 2012 Må være kjipt å ha sånne Porscher når Mr Fjeld kjører fra dem opp Bergwherk og oppover Kesjen til Angskurve. Da går E30 hans bedere, og da holder alle bånngass. De kom fra KK motorsport i dag, de bremsa 360. mhk i den S54en hans. Var noen Porsche race fyrer der, og trodde ikke sine egne øyne det de så !! Når filmen der 2 stk GT3 RSer blir tatt igjen oppover fra Berg til Angst, med en hjemme snekkra E30 fra Siljan Jeg har sittet på med VLN sjåfør Gilltveit i GT2 RS, å det var sinnsykt gøy, men en runde med Siljan bonden er mye mye gøyere. At det går ann å kjøre så fort i en E30 M3 er for meg en gåte. Jeg SKAL aldri prøve noe i nærheten med min ( om den blir ferdig en gang da )
M|Fjeld Skrevet August 16, 2012 Skrevet August 16, 2012 Må være kjipt å ha sånne Porscher når Mr Fjeld kjører fra dem opp Bergwherk og oppover Kesjen til Angskurve. Da går E30 hans bedere, og da holder alle bånngass. De kom fra KK motorsport i dag, de bremsa 360. mhk i den S54en hans. Var noen Porsche race fyrer der, og trodde ikke sine egne øyne det de så !! Når filmen der 2 stk GT3 RSer blir tatt igjen oppover fra Berg til Angst, med en hjemme snekkra E30 fra Siljan Jeg har sittet på med VLN sjåfør Gilltveit i GT2 RS, å det var sinnsykt gøy, men en runde med Siljan bonden er mye mye gøyere. At det går ann å kjøre så fort i en E30 M3 er for meg en gåte. Jeg SKAL aldri prøve noe i nærheten med min ( om den blir ferdig en gang da ) Sjukt, helt hinsides å kjøre fra GT3 RS med en gammal E30 Love it!
Øyvind L. Skrevet August 17, 2012 Skrevet August 17, 2012 Må være kjipt å ha sånne Porscher når Mr Fjeld kjører fra dem opp Bergwherk og oppover Kesjen til Angskurve. Da går E30 hans bedere, og da holder alle bånngass. De kom fra KK motorsport i dag, de bremsa 360. mhk i den S54en hans. Var noen Porsche race fyrer der, og trodde ikke sine egne øyne det de så !! Når filmen der 2 stk GT3 RSer blir tatt igjen oppover fra Berg til Angst, med en hjemme snekkra E30 fra Siljan Jeg har sittet på med VLN sjåfør Gilltveit i GT2 RS, å det var sinnsykt gøy, men en runde med Siljan bonden er mye mye gøyere. At det går ann å kjøre så fort i en E30 M3 er for meg en gåte. Jeg SKAL aldri prøve noe i nærheten med min ( om den blir ferdig en gang da ) Sjukt, helt hinsides å kjøre fra GT3 RS med en gammal E30 Love it! Det er sykt. Tommy har ikke 4-punkt seler engang.. Haha
BrilleBjørn Skrevet August 18, 2012 Skrevet August 18, 2012 Morsomt å se bilen i aksjon på bane i dag! Friskt kjørt, og som alltid meget underholdende! Hadde du forresten kamera retta mot ansiktet te han som satt på? - Bjørn
SSM Skrevet August 18, 2012 Forfatter Skrevet August 18, 2012 Har du noe bilder eller film så bare pøs på! Ja, hadde det, men ble jo ikke så kvass kjøring så skrudde det ikke på hehe!
BrilleBjørn Skrevet August 18, 2012 Skrevet August 18, 2012 Har ett par bilder og filmer, men de er tatt med mobil så kvaliteten er vel heller laber.. Skal sjekke kvaliteten siden, så får jeg se om jeg hiver de ut på youtube.
SSM Skrevet August 18, 2012 Forfatter Skrevet August 18, 2012 Får vel med lyden og det som skjer Her er to filmer jeg filma i dag!
BrilleBjørn Skrevet August 18, 2012 Skrevet August 18, 2012 Joda, får me lyden, og sånn noenlunde det som skjer. Jeg er ikke akkurat kameramann av yrke, så filmingen er ikke akkurat top notch den heller. Men de ligger her; http://youtu.be/wzKZlPrIoRA http://youtu.be/-qxE7px7jg4 Fikk med når du snurra! Hadde også ett par bilder av bilen, så kan jo slenge de og ut.
_Spike_ Skrevet August 19, 2012 Skrevet August 19, 2012 Denne bilen er bare heeeelt fantastisk rååå!! Og kjøringen din står i stil til bilen, syyykt rått og se på Gleder meg allerede til og se deg og bilen i aksjon igjen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå