Gå til innhold

E30 M3 S14B23 -> S50B32 -> RB26DETT. MYE på s.230


SSM
 Share

Anbefalte innlegg

Det er noe elektronikk som knekker den ja. Ikke noe kjangs at det kommer vann inn til hjernen heller.

Får tenke litt mer når jeg kommer hjem.

Den har ellers funka bra. Bruker ikke noe merkbart mer eller mindre fuel på langkjøring. Har akuratt gått fra kai i Kr.Sand nå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er noe elektronikk som knekker den ja. Ikke noe kjangs at det kommer vann inn til hjernen heller.

Får tenke litt mer når jeg kommer hjem.

Den har ellers funka bra. Bruker ikke noe merkbart mer eller mindre fuel på langkjøring. Har akuratt gått fra kai i Kr.Sand nå!

Håper det blir ordnings!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Runde nr 3 er søndagstur fra Fuchsrøhre til Kesselchen. Men holder igjen mye ja, bremser på giret inn i mange svinger :)

Det som gikk fort var de to rundene jeg fikk sitte på i min drømmebil, GT3 RS 4.0 :D Da gikk det på 8:07 og fa t opp i 265kmt! Jæævli morro!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må være kjipt å ha sånne Porscher når Mr Fjeld kjører fra dem opp Bergwherk og oppover Kesjen til Angskurve. Da går E30 hans bedere, og da holder alle bånngass. :applause::applause:

De kom fra KK motorsport i dag, de bremsa 360. mhk i den S54en hans. :mrgreen:

Var noen Porsche race fyrer der, og trodde ikke sine egne øyne det de så !! Når filmen der 2 stk GT3 RSer blir tatt igjen oppover fra Berg til Angst, med en hjemme snekkra E30 fra Siljan :applause::applause:

Jeg har sittet på med VLN sjåfør Gilltveit i GT2 RS, å det var sinnsykt gøy, men en runde med Siljan bonden er mye mye gøyere. At det går ann å kjøre så fort i en E30 M3 er for meg en gåte.

Jeg SKAL aldri prøve noe i nærheten med min ( om den blir ferdig en gang da ) :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må være kjipt å ha sånne Porscher når Mr Fjeld kjører fra dem opp Bergwherk og oppover Kesjen til Angskurve. Da går E30 hans bedere, og da holder alle bånngass. :applause::applause:

De kom fra KK motorsport i dag, de bremsa 360. mhk i den S54en hans. :mrgreen:

Var noen Porsche race fyrer der, og trodde ikke sine egne øyne det de så !! Når filmen der 2 stk GT3 RSer blir tatt igjen oppover fra Berg til Angst, med en hjemme snekkra E30 fra Siljan :applause::applause:

Jeg har sittet på med VLN sjåfør Gilltveit i GT2 RS, å det var sinnsykt gøy, men en runde med Siljan bonden er mye mye gøyere. At det går ann å kjøre så fort i en E30 M3 er for meg en gåte.

Jeg SKAL aldri prøve noe i nærheten med min ( om den blir ferdig en gang da ) :D

Sjukt, helt hinsides å kjøre fra GT3 RS med en gammal E30 :applause: Love it! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må være kjipt å ha sånne Porscher når Mr Fjeld kjører fra dem opp Bergwherk og oppover Kesjen til Angskurve. Da går E30 hans bedere, og da holder alle bånngass. :applause::applause:

De kom fra KK motorsport i dag, de bremsa 360. mhk i den S54en hans. :mrgreen:

Var noen Porsche race fyrer der, og trodde ikke sine egne øyne det de så !! Når filmen der 2 stk GT3 RSer blir tatt igjen oppover fra Berg til Angst, med en hjemme snekkra E30 fra Siljan :applause::applause:

Jeg har sittet på med VLN sjåfør Gilltveit i GT2 RS, å det var sinnsykt gøy, men en runde med Siljan bonden er mye mye gøyere. At det går ann å kjøre så fort i en E30 M3 er for meg en gåte.

Jeg SKAL aldri prøve noe i nærheten med min ( om den blir ferdig en gang da ) :D

Sjukt, helt hinsides å kjøre fra GT3 RS med en gammal E30 :applause: Love it! :D

Det er sykt. Tommy har ikke 4-punkt seler engang.. Haha

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...