Gå til innhold

E30 M3 S14B23 -> S50B32 -> RB26DETT. MYE på s.230


SSM
 Share

Anbefalte innlegg

Det med kurset bryr meg ikke i det hele tatt, jeg vet selv hva jeg kan og ikke kan :)

Er glad jeg har den muligheten til å "styre" meg selv og holde igjen jeg, hvis ikke hadde jeg krasja biler mange ganger. Har blitt frakjørt av mange biler på veien, men det er for jeg ikke gidder å kjøre så lenge jeg ikke synst det er "sikkert" nok.

Nå avslutter vi denne "diskusjonen" før det blir for dumt. Dette er en prosjekt tråd, og det skjer ingen ting med prosjektet nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg tar meg lov til å sei att eg støtter det Larsen seie fullt ut, har sjølv problem med å sleppe meg skikkeleg laus på bane sjølv om bilen min ikkje er halvparten så strøken som Larsen sin...

Stå på ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Disse jævla tidene :(

Er der for å ha det gøy, og som Larsen skriver, man vinner ikke en dritt, om man kjører 8 eller 9 min.

Er verdens farligste bane, går liv der hele tiden, så da er det meget lurt holde litt igjen :D

Har du planer om å ned i 2013 ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Disse jævla tidene :(

Er der for å ha det gøy, og som Larsen skriver, man vinner ikke en dritt, om man kjører 8 eller 9 min.

Er verdens farligste bane, går liv der hele tiden, så da er det meget lurt holde litt igjen :D

Har du planer om å ned i 2013 ?

Enig. Jævla mye mas om de tidene her inne. Om man kjører på 8, 9 eller 10min så er det akkurat like morro. Bare stemningen der nede er verdt og oppleve.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

siste turen så opplevde jeg en kompis som var i veggen med evo 9. en dødsulykke på sykkel, jeg så selv 4 biler som stod i autovernet, en motorsykklist hoppet unna og over autovernet 100 meter foran meg, det spruta carbon deler.

jeg mener at om man reiser ned for og kjøre, kose seg ååååååååå kjøre hjem for egen maskin, da er turen verdt det. kjørte selv 8.55 med e46m3 på halv våt bane, morro :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

siste turen så opplevde jeg en kompis som var i veggen med evo 9. en dødsulykke på sykkel, jeg så selv 4 biler som stod i autovernet, en motorsykklist hoppet unna og over autovernet 100 meter foran meg, det spruta carbon deler.

jeg mener at om man reiser ned for og kjøre, kose seg ååååååååå kjøre hjem for egen maskin, da er turen verdt det. kjørte selv 8.55 med e46m3 på halv våt bane, morro :)

Jeg fikk en Swift i siden i 170kmt ide jeg kjørte forbi den. Plutselig ville han i Swiften bytte side. Pang i siden på meg. Er utolig fort ting skjer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
Har aldri hatt særlig sansen for E30, men denne var utrolig tøff!:D

Digger bilen;)

Angående ringen kjøring, kjør som du føler for!

Du har ingenting og bevise!

Vill du ikke kjøre som du har stjælt både bil og bensin, så gjør du ikke det:)

Godt nyttår:)

Gjelder ellers også, trenger ikke kjøre gris selv om andre gjør det:)

Bil er dyrt!

Særlig strøken E30!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...