SSM Skrevet Januar 7, 2013 Forfatter Skrevet Januar 7, 2013 Da har jeg brukt x antall timer på å lese grundig gjennom dette i starten syns jeg at 205 sider var veldig mye, men etter at jeg leste en stund klarte jeg ikke å stoppe har lært masse å det har vært godt lesestoff! Skal følge med videre her mvh Tor Albert Hyggelig at du liker prosjektet Prøver å fylle opp så godt jeg kan her, men ofte blir jeg for ivrig til at jeg får tid til å ta bilder! hehe! Nå er nye året her, og jeg starter året med friskt mot og arbeidslysten har bydd seg fram allerede! Hadde første økt på bilen på lørdag som var.
Pedi Skrevet Januar 7, 2013 Skrevet Januar 7, 2013 Hadde første økt på bilen på lørdag som var. Pyssj! Uten bilder er det bare løse rykter!
SSM Skrevet Januar 7, 2013 Forfatter Skrevet Januar 7, 2013 Hadde første økt på bilen på lørdag som var. Pyssj! Uten bilder er det bare løse rykter! Da får det bare bli med de løse ryktene
Pedi Skrevet Januar 7, 2013 Skrevet Januar 7, 2013 Hehe, det er de amerikanske forums harde hverdag som gjelder: "pics, or it didn't happen" Er preget av for mye surfing jeg
SSM Skrevet Januar 9, 2013 Forfatter Skrevet Januar 9, 2013 Pff, blir vel ikke penger til det i år heller!
Thunegutt Skrevet Januar 15, 2013 Skrevet Januar 15, 2013 Må være greit å ha bilen klar gjennom hele vinteren Ser fram til det skjer meg
SSM Skrevet Januar 15, 2013 Forfatter Skrevet Januar 15, 2013 Laaaangt i fra klar denne bilen. Så den får bare stå til det er bedre tider
S:M:G Skrevet Januar 15, 2013 Skrevet Januar 15, 2013 Får slutte med piker, vin(Warsteiner) og sang, så kommer det seg.
Remito Skrevet Februar 27, 2013 Skrevet Februar 27, 2013 Så du sier at vi ikke skal kappkjøre hjem ifra ringen i år?
SSM Skrevet Februar 28, 2013 Forfatter Skrevet Februar 28, 2013 Da må jeg jo trimme den stakkars S50en Eller ikke ha med noe bagasje hehe!
SSM Skrevet Mars 1, 2013 Forfatter Skrevet Mars 1, 2013 Du låg jo bak på 5.gir når jeg var nede i 3.gir jo
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå