S:M:G Skrevet April 11, 2013 Skrevet April 11, 2013 Går den fortere nåda bw? Hva er det for en ting å spørre om? Gjør jo minst 100 nå, selv stående på 4 bukker Dekoren ble myyyye bedre enn jeg hadde forestilt meg, men vil vente med endelig applaus til jeg har sett den i naturlig lys, Når er du ute å triller i år BW?
SSM Skrevet April 11, 2013 Forfatter Skrevet April 11, 2013 Tror ikke den går fortere Kristian, heller litt seinere. Er jo litt vekt i dekoren, pluss luftmotstand! Men den skulle visst garantert dra damer stod det Jeg ser for meg en kjøretur på søndag kanskje, alt etter hvor effektivt det går. Helst vil jeg at dekoren skal få sitte noen dager før den blir utsatt for de harde elementene vi har her helt vest på Bømlo!
Kristian Skrevet April 11, 2013 Skrevet April 11, 2013 Klart det blir damer! Er jo player dekor Har trua på at dette blir tøft! Gleder meg til helhetsbilder.
jsf Skrevet April 11, 2013 Skrevet April 11, 2013 Tøft at du går en annen vei med e30'n din, mtp JPS! Helt enig Du får et helt eget preg på den nå og det er altid gøy med det ikke "alle" andre har. Stå på videre
Remito Skrevet April 13, 2013 Skrevet April 13, 2013 Dette blir utrolig kult! Gleder meg til å se den
stensheim Skrevet April 13, 2013 Skrevet April 13, 2013 tøft! hva har du gjort med det eksos spjeldet, har du borret noen hull eller?
SSM Skrevet April 13, 2013 Forfatter Skrevet April 13, 2013 Godt dere har trua gutter Er ganske vanskelig å få noe bilder der dekoren viser skikkelig når bilen står i garasjen. Har fått gjort ferdig høyre side i går og i kveld. Spjeldet er helt tett det. Om man hadde borra hull så hadde det ikke dempa noe i det hele tatt.
S:M:G Skrevet April 13, 2013 Skrevet April 13, 2013 Ble jo bra det merket på bakskjermen likevel, men har du sett om bildene blir litt bedre om du kjører på med blits? Får ta omveien innom garasjen for en titt når turen går til stavanger i nær fremtid...
S:M:G Skrevet April 13, 2013 Skrevet April 13, 2013 Jeg ser for meg en kjøretur på søndag kanskje, alt etter hvor effektivt det går. Helst vil jeg at dekoren skal få sitte noen dager før den blir utsatt for de harde elementene vi har her helt vest på Bømlo! Må flire litt her du, hvis ikke jeg tar helt feil så er vel de hardeste elementene som har vært her i vest de siste ukene vært UV stråling vel? Sett bort ifra et par snøbyger i ny å ne... Men håper du får gitt bilen litt frisk luft og tatt noen bilder før drittværet slår til
SSM Skrevet April 13, 2013 Forfatter Skrevet April 13, 2013 Får se om jeg slipper den ned i morgen eller ikke Tviler sterkt på at jeg rekker det før mørket siger på, så man må smøre seg med tolmodighet!
Pedi Skrevet April 14, 2013 Skrevet April 14, 2013 Dekoren ble tøff den. Det er litt i samme lest som på min bil dette ser jeg. Svart er tøft og diskrét, men gull er slik det "skal" være - og litt mer synlig/kontrastfullt. For meg er JPS gullfarge (og Alpina), men det er noe eget med svart også... Sorry at jeg ikke hopper i taket her, eneste grunnen er at jeg faktisk settes i samme situasjon som med Alpinaen min... Vanskelig...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå