Gå til innhold

E30 M3 S14B23 -> S50B32 -> RB26DETT. MYE på s.230


SSM
 Share

Anbefalte innlegg

Går den fortere nåda bw?

Hva er det for en ting å spørre om? Gjør jo minst 100 nå, selv stående på 4 bukker :D:D

Dekoren ble myyyye bedre enn jeg hadde forestilt meg, men vil vente med endelig applaus til jeg har sett den i naturlig lys, Når er du ute å triller i år BW?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke den går fortere Kristian, heller litt seinere. Er jo litt vekt i dekoren, pluss luftmotstand! Men den skulle visst garantert dra damer stod det ;-)

Jeg ser for meg en kjøretur på søndag kanskje, alt etter hvor effektivt det går. Helst vil jeg at dekoren skal få sitte noen dager før den blir utsatt for de harde elementene vi har her helt vest på Bømlo!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt dere har trua gutter :-) Er ganske vanskelig å få noe bilder der dekoren viser skikkelig når bilen står i garasjen. Har fått gjort ferdig høyre side i går og i kveld.

Spjeldet er helt tett det. Om man hadde borra hull så hadde det ikke dempa noe i det hele tatt.

20130413_223615.jpg

20130413_223640.jpg

20130413_223657.jpg

20130413_223710.jpg

20130413_224245.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser for meg en kjøretur på søndag kanskje, alt etter hvor effektivt det går. Helst vil jeg at dekoren skal få sitte noen dager før den blir utsatt for de harde elementene vi har her helt vest på Bømlo!

Må flire litt her du, hvis ikke jeg tar helt feil så er vel de hardeste elementene som har vært her i vest de siste ukene vært UV stråling vel?

Sett bort ifra et par snøbyger i ny å ne...

Men håper du får gitt bilen litt frisk luft og tatt noen bilder før drittværet slår til [-o<[-o<[-o<

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dekoren ble tøff den.

Det er litt i samme lest som på min bil dette ser jeg. Svart er tøft og diskrét, men gull er slik det "skal" være - og litt mer synlig/kontrastfullt.

For meg er JPS gullfarge (og Alpina), men det er noe eget med svart også...

Sorry at jeg ikke hopper i taket her, eneste grunnen er at jeg faktisk settes i samme situasjon som med Alpinaen min... Vanskelig... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...