Gå til innhold

E30 M3 S14B23 -> S50B32 -> RB26DETT. MYE på s.230

Anbefalte innlegg

Skrevet

Benkpress program nå for tia, kjører det som ligger på Iform. Er på del 3 nå, så snart ferdig :)

Bilder ja, har ikke tid til å legge innpå nå når jeg bare skrur hele tiden! Er kun på internett når jeg er på jobb. Skal se om jeg får lakt over noe i løpet av kvelden.

Hurtigruta Carglass kommer til meg i morgen å setter i ny front rute! Det blir godt.

Skrevet

Da var det bilder her folkens! Fikk på girkassen i dag etter mye jævling! Måtte ta bort varmeskjoldet som ligger der eksosen skal være for å få den på. Vurderer å sleppe motoren på bakken når den skal ut igjen for å slippe det der med kassen. Makan til knot! heheh!

Døgn fersk lakk

DSC01698.jpg

DSC01699.jpg

E30M3 vs E34M5 booster. Vet ikke helt hva jeg skal bruke enda.

DSC01700.jpg

DSC01702.jpg

Snuing av No6 røret. Gikk noe tid i dette for å få det skikkelig til. Brukte kun deler som jeg kappet av.

DSC01703.jpg

Så mye til overs

DSC01704.jpg

Så skrudde jeg dem sammen som en jigg så det ikke ble så veldig ut av form når jeg skulle hel sveise det.

DSC01706.jpg

DSC01719.jpg

DSC01726.jpg

DSC01711.jpg

DSC01718.jpg

DSC01720.jpg

DSC01722.jpg

DSC01723.jpg

DSC01738.jpg

Skrevet

Ja, ser litt lys :P Har bestillt litt nødvendige parts fra Koed nå. Toppdeksel pakkning og clutch slave blandt annet.

Det er også på vei en Bosch 044 pumpe så tingen får nok mat.

Skrevet

"Eg føøle d skjer noka" :P

Begynner jo å ta form nå :) Klar til Rudskogen? 8)

Men jeg stusset litt på et bilde her. Der som ekspansjonstanken står, så har du en stor flat plate! Minner meg om en batterikasse... Kan ikke huske å ha sitt dette før :? Forklaring Larsen? Du som er så flink på M3 :P

Skrevet

Om jeg er klar til Rudskogen vil vise seg når det nermer seg neste helg, er ikke så fryktelig mye igjen. Men dukker altid opp noe som må bestilles eller jeg har glemt å bestille :S

Selfølgelig stusset du, du har vel aldrig hatt en orginal M3 ;) hehe! Nei det skal nok være slik. Har sett gjennom et par bilder for å være sikker. Ble litt kvalm der i noen sekunder :P hehe!

Skrevet

Bosch 044 pumpe på plass og ny front rute er montert :) Skal montere pumpa så snart jeg kan jekke opp bilen.

Skrevet

Du må jo bli klar :) Sånn at jeg kan kjøre fra deg igjen med min jalla M3 :P

Skal nok være der den plate. Men kan bare ikke huske den igjen.

BTW: Jeg hadde min første ORIGINALE M3 før du hadde fått hår på t..... :lol:

Skrevet

Du, det tror jeg nok at du klarer. Men hadde du hatt S38 fortsatt så tror jeg du skulle strevd litt mer :P Men om jeg kommer meg bortover så vet jeg ikke om det blir så mange runder på banen, litt mer redd for de 30k felgene mine enn de Hamann felgene jeg hadde i fjor.

Jajajajaja, bare til å kjøpe bane felger :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...