Gå til innhold

E30 M3 S14B23 -> S50B32 -> RB26DETT. MYE på s.230


SSM
 Share

Anbefalte innlegg

Tok noen bilder i går, glemte (!!!!) å ta bilde av motoren faktisk. Er det mulig....! Men her er da noen bilder, skal få opp noe slalom film og første gang jeg kjører ut av garasjen for egen maskin.

Ble ferdig søndag kveld, og var på Autoslalom på mandagen :P Funka som faaaaaaaaaaaan dette her!

IMG_2023.jpg

IMG_2027.jpg

IMG_2031.jpg

IMG_2036.jpg

IMG_2037.jpg

IMG_2051.jpg

IMG_2057.jpg

IMG_2059.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da gjenstår bare godkjenning - blir spennende å se hva du får til der!

Er mye som gjenstår :P hehe! Godkjenninga tar jeg som det kommer, tviler på det blir noe i år for å si det slik. Jeg skal ikke inn i noe kontroll hall før det er 100% sikkert at det blir godkjent.

Må jo også godkjenne byttinga av plata under ruta, det er det som betyr mest for meg. Om motoren ikke er i vognkortet er liksom ikke SÅ viktig som den VIN nummer sveisinga.

fiiint! morro at det fungerer! :) gleder meg til film nå! fornøyd med lyden?

Jada, lyden ble grom! Høy og grov, kanskje for høy for enkelte sarte skjeler...som f.eks han som skal måle lyden når man skal kjøre på bane :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oisann :P Din hørtes ikke så voldsom ut på filmen du la opp her for en stund tilbake. Men jeg får ta med meg stålull så jeg kan legge inni om jeg ikke kommer gjennom.

Hva viste dynapacken på bremse dagen med FMCN Øyvind?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ah crap, håpte på ca 250hk på hjul jeg! Var Dynapack begge?

Begge er Dynapack ja...

Har du målt din eller skal du måle den?

Ifølge UMS så målte de en original S50B32 til 270hk for et par år siden!!.. Så da har min mindre hk enn en original motor selv med de modifikasjonen jeg har gjort.. Penger rett i dass..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke du en 3.0?

Ah crap, håpte på ca 250hk på hjul jeg! Var Dynapack begge?

Begge er Dynapack ja...

Har du målt din eller skal du måle den?

Ifølge UMS så målte de en original S50B32 til 270hk for et par år siden!!.. Så da har min mindre hk enn en original motor selv med de modifikasjonen jeg har gjort.. Penger rett i dass..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ah crap, håpte på ca 250hk på hjul jeg! Var Dynapack begge?

Begge er Dynapack ja...

Har du målt din eller skal du måle den?

Ifølge UMS så målte de en original S50B32 til 270hk for et par år siden!!.. Så da har min mindre hk enn en original motor selv med de modifikasjonen jeg har gjort.. Penger rett i dass..

Trodde Dynapacken dems var ganske ny jeg, hadde de ikke rulle før (UMS)? Nå vites det vel ikke vitenskapelig at den orginale B32n faktisk var orginal. Man kan si mye, sålenge man faktisk ikke har sjekket motoren selv.

Ikke mye forskjell på Dynapackene iallefall, kan jo være så enkelt som litt høyere temperatur eller litt støvete luftfilter som er forskjellen, eller uoptimale tennplugger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ah crap, håpte på ca 250hk på hjul jeg! Var Dynapack begge?

Begge er Dynapack ja...

Har du målt din eller skal du måle den?

Ifølge UMS så målte de en original S50B32 til 270hk for et par år siden!!.. Så da har min mindre hk enn en original motor selv med de modifikasjonen jeg har gjort.. Penger rett i dass..

Trodde Dynapacken dems var ganske ny jeg, hadde de ikke rulle før (UMS)? Nå vites det vel ikke vitenskapelig at den orginale B32n faktisk var orginal. Man kan si mye, sålenge man faktisk ikke har sjekket motoren selv.

Ikke mye forskjell på Dynapackene iallefall, kan jo være så enkelt som litt høyere temperatur eller litt støvete luftfilter som er forskjellen, eller uoptimale tennplugger.

Disse tallene betyr egentlig ingenting for hvor bra motoren går. Det er i reel life man finner ut av det..

Jeg kjørte hvertfall ifra E46M3 over langstrekket på Rudskogen så jeg synes den går bra..

Det som er litt dumt med min er at den har en "dupp" i effektkurven mellom 3000 og 3500 og den merker jeg faktisk. Jeg kan nok juster dette inn enda bedre med kammene men da mister jeg toppeffekten så jeg kommer nok bare til og ha den slik.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...