Gå til innhold

E30 M3 S14B23 -> S50B32 -> RB26DETT. MYE på s.230


SSM
 Share

Anbefalte innlegg

frem og tilbake er dobbelt så langt ;)

interessant diskusjon! men må få lastet opp bremsepapirer. har ikke fått med meg at du har byttet til b32 heller jeg da øyvind. den funker sikkert rått nå!

På papiret går den nesten om en S14..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Meg du snakker til nå?

Ja hvem ellers.

+ komme med en sånn påstand om løsninger osv, hvordan kan du fårvente at en på 19 år skal komme med like bra superduper løsninger på alt rundtom motoren som en på 30-40 gjør, å ikke minst kostnader. forskjell på en i full jobb å en lærling som kansje tar noen snarveier får å komme i mål. Alt innen bil er jo snakk om kunnskap og erfaring så jeg har mye å lære så fårstår ikke hvorfår du bryr deg. Mitt bygg er nå noe mer vansklig en ditt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå må ikke du være så nærtagende her, viss du tolket det på den måten så må jeg bare beklage. Jeg sa bare at jeg hadde hørt rykter om at det ble satt skepsis til å benke/mappe bilen din. Men du kan jo tydlig vis avkrefte dette. Viss ikke har det jo blitt sakt bak din rygg av en av de som var med. Jeg kjenner ingen av de utenom deg.

Kunnskap ja. Man lærer så lenge man lever. Både jeg og du har fått mye hjelp av andre til våre bygg. Både mitt og ditt har blitt gjort før, så jeg for min del er ikke interessert i å stå å klø meg mer enn nødvendig i ræva for å få orden på ting. Når jeg tenker tilbake så gikk ombyggingen min ganske greit. Det tar lang tid, men jeg har lært mye. Og blitt litt mer komfortabel med ledninger og slikt. Nå er jo ikke jeg så mye eldre enn deg heller da men...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, ja det er sikkert noe som kan gjøres bedre som jeg har planer om neste vinter. målet til sommeren var å få motor opp å gå.

Ja s50 har vell tusen vis satt i e30. men er ikke akuratt så mange med s54 men begynner og bli noen. har fått mye hjelp ja, hadde aldri klart det uten. men har lært mye så kansje det går lettere neste gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...