Gå til innhold

E30 M3 S14B23 -> S50B32 -> RB26DETT. MYE på s.230


SSM
 Share

Anbefalte innlegg

Hva tror dere om 8.5x18 ET08 forran?

Nå er det ET16, og før hadde jeg 8.5 ET13.

Hvilken dekkdimensjon skal du bruke? Jeg kjørte med 8,5 x 18" påmontert 225/35 Falkendekk, og det gikk rimelig greit. Subbet litt ved fullt rattutslag i innerskjerm. Skal nok gå greit med 215/35 hvis den dimensjonen finnes.

Jeg har 215/35-18 på nå. Med 8.5" og ET16.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp! Sett meg??

Har piska M3en et par runder rundt Nürburgring i dag :D Bilen er en drøm på Autobahn, bortsett fra ubeskrivelig mye vind støy.

Fikk på litt 100 oktan V-Power også i dag :P Har kjørt 1500km på to dager.

Synst olje temp var litt høy når jeg kom ned her i varmen. Låg på litt over 100 grader. Og utpå ringen var jeg mellom 100 og 150 grader. Er det bekymrings verdig? S14 kom aldrig opp i mer enn 75 grader.

Vann temp har vert helt fin, ingen koking, ingen vann bruk og ikke en eneste lekasje.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja møtte deg, du kjørte nedover og vi mot Norge. Jeg kjørte en Engelsk gul M3 E46 og en sølv foran.

Over 120 er ikke bra syns nå jeg, da er olja ikke så bra lenger. Rundt 100 er supert. 75 er for lite.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg kjørte på autobahn låg den rett mellom 75 og 100. Så ble det kø, da gikk den til litt over 100. Så stod den i 10min på hotellet før jeg kjørte i 5min til banen. Kjører S14 kjøler på den. Det er rundt 32-36 grader her sør.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...