Gå til innhold

E30 M3 S14B23 -> S50B32 -> RB26DETT. MYE på s.230


SSM
 Share

Anbefalte innlegg

Nei, det var så vidt det var folk. Jeg stod ikke i kø i det hele tatt :)

Polering blir gjort før sesong start, etter det er det kun vask som gjelder.

Men nå ser det ut for at jeg muligens må gå over bilen en gang til, fått noen små striper. Som bare jeg ser sikkert! hehe!

Fikk noe gøy i posten her om dagen!

DSC01946.jpg

DSC01954.jpg

Så har man jo selfølgelig fått på Nürburgring klistermerke :D

DSC01948.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å? Jeg såg EN E30M3 på hele Tysklands turen min. Var heldig om man såg en vanlig E30....

Og på Gatebil så fikk jeg lokalisert fire orginale E30M3.

-Min med S50

-Kompiss Europameister 88

-Svensk M50 turbo

-Svensk M5 V10

Resten var omsveisa eller skjøta med WBAA rammenummer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å? Jeg såg EN E30M3 på hele Tysklands turen min. Var heldig om man såg en vanlig E30....

Og på Gatebil så fikk jeg lokalisert fire orginale E30M3.

-Min med S50

-Kompiss Europameister 88

-Svensk M50 turbo

-Svensk M5 V10

Resten var omsveisa eller skjøta med WBAA rammenummer.

Ikke veldig orginale de du skriver opp der heller ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Definer orginal?

Et tomt karosseri fra BMW M som har WBSAK rammenummer er en orginal M3. Samme hva biter man setter på etterpå.

Selv om min har annen motor, felger, understell, interiør, farge osv osv så er det fortsatt en orginal E30M3 som har rullet ut fra BMW M i desember 1986.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Din M3 er ekte, men ikke orginal ;) Det er litt forskjell..

Jeg ser ikke problemet med å bygge den om slik du gjør, ombyggingen er enkelt reversibelt.

Men in the end vil orginale uskrudde M3r være mest verdt. Men det er ikke alle som ser like stort poeng med dette, som f.eks meg. Er man en samler så er man en samler, er man en ombygger så er man en ombygger :D

Liker heller ikke alle skjøtingene som er ute å går, der er jeg enig. Spesielt er det dumt om de skulle selge bilene og neste eier får bajs. Skal man skjøte så får man sørge for å gjøre det så grundig at det ikke kan detekteres. Rammebyttebiler som det han stakkaren her inne kjøpte (BMWBenny) er så amatørmessige at du lurer på om ombyggeren har røyka sokkene sine. Når man ser sveisefuger med speilet er det helt latterlig. Tar ikke mange fler kalorier å få fjernet hele vindusplata og gjort ting 'riktig'.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ekte ja, men ikke orginal. En orginal E30M3 er jo ufattelig kjedelig synst jeg... Jeg kunne aldrig hatt en orginal Sport Evo for den hadde blitt stasja med alt slags andre greier uansett ;) heh!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...