Gå til innhold

E30 M3 S14B23 -> S50B32 -> RB26DETT. MYE på s.230


SSM
 Share

Anbefalte innlegg

Ford treff som sakt :P hehe!

Tok å testa noe i dag når jeg kjørte på jobb. På kald motor så tok jeg et drag på første og da rev den den løs bakhjula og ingen fusk. Men så snart den fikk temp så var det fusking og dårlig drag.

Snakker vi lambda sensorer som har feilet da eller? Det må jo ha noe med temperaturen å gjøre tydligvis.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er fortsatt fusk ja, har hatt det siden jeg satte motoren i det... Har spørt på mange forum og alle sier forskjellige ting. Viss du leser hva jeg har skrevet i innlegget over ditt her, så ser du at jeg har testa noe nytt i går.

Uansett, her er en liten film fra Autoslalom i går. Kommer et par til så snart jeg får lakt over på PCen og klippet litt.

PS: Døpte om tråden, siden den HAR fått nytt hjerte og jeg vil bruke tråden til å oppdatere med ting som blir gjort med bilen i fremtiden også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Update på fuskinga. Tok å nappa ut kontakten til temp føler i går og det var nett likt.

Nappa ut innsug temp føler og det var nett likt.

Nappa ut LMM og det var nett likt...

Skal prøve å nappe ut en og en lambda i dag. Det jeg er ute etter er å få fusking på kald motor, så jeg har ikke mye tid på meg når jeg tester dette da sånn egentlig.

Det som er rart er at jeg ikke merka noe som helst forskjell når jeg nappa ut LMM, det sies at den skal være litt rar på mellom registeret når den er kobla fra. Men at den ikke bruke LMM verdier på WOT.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...