Gå til innhold

E30 M3 S14B23 -> S50B32 -> RB26DETT. MYE på s.230


SSM
 Share

Anbefalte innlegg

Bra kjørt på autoslalom i dag hvordan gikk det? Var favoritten min iallefall hehe eneste bilen me noe lyd jo :)

Takk:) Hadde ei sinnsyk tid på andre heat, 35:76! Men da tok jeg kjeglene i mål me 20cm!! :twisted:

Beste tid av alle som kjørte gate dekk hvertfall! Skulle hatt banka både opelen og lotusen viss jeg hadde hatt R dekk.

åssen var det du gjorde det med det nederste girstaget?:) har hele girstang systemet fra e36 og enten går det nederste staget i hardyen eller så står girstange helt feil:P

Det kan kun settes en vei, viss ikke tar den i hardyen. Men hva kasse har du og hvordan er motoren montert?

Jeg har ikke korta eller bygd om noe på det. Bare kappa og sveist den som spaken henger i, slik at den går beint. Den er litt "eksentrisk" på E36.

bra kjørt idag ja! hadde sansen for den siste Starten din, hehe =)

Vet du hvilken motor det sto i den hvite e30en??

Fikk den ikke på film vel? :P Fant ut at det ikke ble noe pall plass uansett, så tok litt spinning i stedenfor:)

Er en M5 3.6l i den hvite.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan kun settes en vei, viss ikke tar den i hardyen. Men hva kasse har du og hvordan er motoren montert?

Jeg har ikke korta eller bygd om noe på det. Bare kappa og sveist den som spaken henger i, slik at den går beint. Den er litt "eksentrisk" på E36.

har ZF girkasse og e36 325 motor puter og orginale motor labber:) det som er problemet er at girstanga ligger jo nesten vannrett bakover:P

men men. jeg finner vell ut av noe:P fungerer jo nå og. men ser jo jævlig dumt ut da:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hæ? Hvordan får du det til?

Girstanga ligger bakover inne i bilen?

Da er jo gir velger staget for kort da...Sier seg jo selv egentlig. Det som er vanskelig med slike ombygginger er at nesten ingen gjør det på samme måten. Du kan f.eks ikke gå ut fra noe jeg har gjort på min siden jeg har en helt annen motor og en helt annen kasse. Pluss at motoren min står på M20 puter med S50 labber.

Slik ser det ut hos meg

DSC01814.jpg

fjusker den mer enn før eller?

Tror det er mye godt det samme...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har ikke samme stag som deg i bun:P har et som er like kjukt hele veien men med en bue på. når jeg satt det med bua ned så sto den riktig. men når jeg snudde den blei det feil. men kan ikke ha den med bua ned fordi da går den i hardyen:P men får vell miga til noe:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...