Gå til innhold

E30 M3 S14B23 -> S50B32 -> RB26DETT. MYE på s.230


SSM
 Share

Anbefalte innlegg

BMW perf seter blir for nytt i E30 syns nå jeg. Fins ikke kulere seter til å ha i E30 en Recaro RS, som sport evo stolen er. :applause:

Hei, jeg skal ha det i min. :(

De er kjempe tøffe, men syns at E30er ikke skal ha for ny look. Men kult at ikke alle har samme smak vet du. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

BMW perf seter blir for nytt i E30 syns nå jeg. Fins ikke kulere seter til å ha i E30 en Recaro RS, som sport evo stolen er. :applause:

Hei, jeg skal ha det i min. :(

Hehe, enig der. :-D

De er kjempe tøffe, men syns at E30er ikke skal ha for ny look. Men kult at ikke alle har samme smak vet du. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og hva er forskjell på RS og RSD da ?

Thune gutt har jo BMW perf seter. De kan du sikkert prøve sitte.

SR er 0.5" smalere i skulder partiet enn SRD, partiet over belte hulla er noe høyere og setet er totalt sett et mye tynnere og spinklere sete. SRD er mer massive og har litt mer polstring.

Sitter å studerer dette nå, jeg klarer nesten ikke å se forskjell. SR kommer vel stort sett fra jap-crap biler tror jeg.

Øyvind nevnte vel noe om den man justerer seteryggen på også husker jeg, om den var "rund" eller trekant forma.

Recaro SR:

TanSRs.jpg

Recaro SRD:

np06.jpg

np03.jpg

En på karmøy som skal selge noen slike recaro stoler snart ;) kan sikkert prøvesitte de

Snakker du "Sport Evo" eller BMW Performance? Pris? Farge?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, var ikke mye forskjell der nei. :D

Hvordan kan du mene jap crap? Toyota er verdens mest solgte bil, og slår alt på kvalitet på mye.

De biler som står mest på verksted er er VW og BMW kommer ikke så jævla langt bak.

Racaro lager jo stoler, og bil prod kjøper noen mod av de og putter i bilene sine. Honda feks har jo mye Reacor i sine biler.

Honda ja, hvem f har laga 2 liter sugis på 240 hk i vanlig bil som alle kan kjøpe? Og ikke minst holder?

Nei, de lo av jappsene for mange år siden, så greide de å ta over bil markdet så mye. Det er å ta av seg alle hatter.

Masse ot her, men er jo bare en tråd om E30 M3. :mrgreen:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, var ikke mye forskjell der nei. :D

Hvordan kan du mene jap crap? Toyota er verdens mest solgte bil, og slår alt på kvalitet på mye.

De biler som står mest på verksted er er VW og BMW kommer ikke så jævla langt bak.

Racaro lager jo stoler, og bil prod kjøper noen mod av de og putter i bilene sine. Honda feks har jo mye Reacor i sine biler.

Honda ja, hvem f har laga 2 liter sugis på 240 hk i vanlig bil som alle kan kjøpe? Og ikke minst holder?

Nei, de lo av jappsene for mange år siden, så greide de å ta over bil markdet så mye. Det er å ta av seg alle hatter.

Masse ot her, men er jo bare en tråd om E30 M3. :mrgreen:

Det er jo E30M3 relatert ;)

Jap crap ja! Liker ikke så godt japse biler. Jeg baserer ikke min oppfatning av en god bil osv på salgs tall og hvem som står på verksted eller ikke. Grunnen til at VW og BMW står mye på verksted er jo for at de som har de bilene har et snev av interesse og bryr seg om bilen, så da setter de dem på verksted for å ta service og fikse ting som er galt :lol::lol:

Det er en grei måte å få tak i billige Recaro SR stoler ja, men mønsteret i dem ser jo som regel ut som en ræv når de kommer fra japse biler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, var ikke mye forskjell der nei. :D

Hvordan kan du mene jap crap? Toyota er verdens mest solgte bil, og slår alt på kvalitet på mye.

De biler som står mest på verksted er er VW og BMW kommer ikke så jævla langt bak.

Racaro lager jo stoler, og bil prod kjøper noen mod av de og putter i bilene sine. Honda feks har jo mye Reacor i sine biler.

Honda ja, hvem f har laga 2 liter sugis på 240 hk i vanlig bil som alle kan kjøpe? Og ikke minst holder?

Nei, de lo av jappsene for mange år siden, så greide de å ta over bil markdet så mye. Det er å ta av seg alle hatter.

Masse ot her, men er jo bare en tråd om E30 M3. :mrgreen:

Nå må du bestemme deg for hva det heter :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Likte ikke det dashbordet helt, men det settet med BMW Performance seter med matchende bakseter! Sendte mail å spørte om pris på det :P

BMW Performance setene er sykt tunge!

14,5kg vs 17,5kg (komfortseter) vs 18,1kg (sportseter)? Er da ikke så tunge..

ETK sier vel at manuelle BMW Performance seter veier pr stk 23,5kg og elektriske veier 24,8kg.

Sport Evo stolene(originale) veier pr stk 13,6kg hvis ikke jeg tar helt feil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ETK sier vel at manuelle BMW Performance seter veier pr stk 23,5kg og elektriske veier 24,8kg.

Sport Evo stolene(originale) veier pr stk 13,6kg hvis ikke jeg tar helt feil.

Hm, ser bare på vekten på Recaro Sportster CS jeg samme stolen, annet trekk slik jeg har forstått det, og den veier 32 lbs/ 14,5kg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ETK sier vel at manuelle BMW Performance seter veier pr stk 23,5kg og elektriske veier 24,8kg.

Sport Evo stolene(originale) veier pr stk 13,6kg hvis ikke jeg tar helt feil.

Hm, ser bare på vekten på Recaro Sportster CS jeg samme stolen, annet trekk slik jeg har forstått det, og den veier 32 lbs/ 14,5kg.

Slik ser BMW Performance stolene ut. De har også innebygd airbag og det er jo død vekt i en E30.

dpe1b59e9e8rdr9kg5x7.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...