SSM Skrevet Mars 1, 2011 Forfatter Skrevet Mars 1, 2011 Hadde meg en veldig kort økt i dag, fikk montert vannpumpe og oljefilter konsoll. Denne vibrasjons demperen, det skal vel ikke vere ovalt hull i den?? Slik at det er slakk Her ser dere forskjell på E34M5 3.6l BKF og Audi A4. M5 til venstre
Gjest atlis Skrevet Mars 1, 2011 Skrevet Mars 1, 2011 flotte flotte bilen, skjønner ikke hvorfor du bare kjøper pedalboks og ett svært hamann cf innsug:P
SSM Skrevet Mars 1, 2011 Forfatter Skrevet Mars 1, 2011 Får jo hard pedal med pedalboks, så da er jeg like langt. Har ikke penger til verken carbon innsug eller pedal boks sånn sett så
Gjest atlis Skrevet Mars 1, 2011 Skrevet Mars 1, 2011 Hakke sjekka bkf rundt biler som veier mye og med lite motorrom da? Chevy van, eller ford coachman eller noe slike... vet ikke åssen det er jeg asså. Kan jo tenkes de er små og har endel kraft..
SSM Skrevet Mars 1, 2011 Forfatter Skrevet Mars 1, 2011 Kommer opp noe Ford greier og slikt når jeg søker på Ebay, men de er veldig like de universale 7" dobbel membranene som er der. Står at den 7" dobbel membran gir ca like mye kraft som en 10" enkel. Og E30M3 har vel 10" orginalt mener jeg. De har også 3 3/8" mellom hulla i torpedoveggen, som også er kurant.
Basviola Skrevet Mars 2, 2011 Skrevet Mars 2, 2011 Hejsa. Har læst lidt på din tråd, super flot arb Mangler du stadig papir på godkendelse af bilen..? Min er godkendt i DK med 315hk har den tyske reg.attest også, den kan jeg maile en kopi af hvis det har interesse.? Mvh. Bjørn
M3 Yngve Skrevet Mars 2, 2011 Skrevet Mars 2, 2011 Får ikke godkjent med pedalboks. Ikke noe til vei brukegentlig disse.
SSM Skrevet Mars 3, 2011 Forfatter Skrevet Mars 3, 2011 Det visste jeg ikke Yngve, men pedalboks er uaktuelt uansett. Er ikke en rallybil dette. Mota meg opp til å begynne å slipe inni bilen i går, fikk bevist at Corroless Rustkiller er bare noe dritt. Var blitt noe ny rust er par plasser, men ikke noe gjennom som må sveises heldigvis. Så jeg kjørte over og fikk matta ned der som asfaltmattene var slik at jeg har god overflate til det nye stoffet jeg skal ha på. Var noe rust rundt to bolt hull som er under baksetet også. Det stoffet jeg skal bruke er to komponent tett grunning fra Jotun. Den grunningen blir brukt av oss her på jobb til subsea sensorer, og DEN ruster det ikke gjennom med det første. Satt å fantaserte i går i mens jeg slipte....Til neste vinter har jeg lyst å strippe bilen ned og få den syreduppa. Siden det ikke er noe vestentlig rust på bilen blir det sikkert ikke noe serlig med sveising. Tipper syredypping, grunning og lakk kommer på 50.000,- om det er KUN det som blir gjort. Så vi får se E30M3 godkjent med S50B32 fortjener det synst jeg. Så passerer jeg vel 0.5mill i kost på bilen :S (blir kvalm)
winchester Skrevet Mars 3, 2011 Skrevet Mars 3, 2011 Får du syrebad og hellakkering for 50 000,-? Bare syrebad koster jo en formue.
SSM Skrevet Mars 3, 2011 Forfatter Skrevet Mars 3, 2011 Syrebad koster 8-12.000, alt etter hvor mye techtyl, masse osv som er på karosseriet. Må vere mulig å skaffe noe spons her og der for å dekke noe kostnadder En kopmiss lakka en Supra for 30 lapper med spesiell House of Color lakk, de hadde bilen i 9 uker. Er sinnsykt resultat på den i hvert fall!
BD Racing Skrevet Mars 3, 2011 Skrevet Mars 3, 2011 Jeg betalte 19.000,- for syrebading og jeg hadde skrapet bort all tectyl
Halbakken Skrevet Mars 3, 2011 Skrevet Mars 3, 2011 Leste om bilen din igår faktisk, artig at det er deg da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå