Gå til innhold

E30 M3 S14B23 -> S50B32 -> RB26DETT. MYE på s.230


SSM
 Share

Anbefalte innlegg

Hadde meg en veldig kort økt i dag, fikk montert vannpumpe og oljefilter konsoll.

DSC02208.jpg

Denne vibrasjons demperen, det skal vel ikke vere ovalt hull i den?? Slik at det er slakk

DSC02207.jpg

Her ser dere forskjell på E34M5 3.6l BKF og Audi A4. M5 til venstre

DSC02209.jpg

DSC02210.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hakke sjekka bkf rundt biler som veier mye og med lite motorrom da?

Chevy van, eller ford coachman eller noe slike... vet ikke åssen det er jeg asså. Kan jo tenkes de er små og har endel kraft..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer opp noe Ford greier og slikt når jeg søker på Ebay, men de er veldig like de universale 7" dobbel membranene som er der. Står at den 7" dobbel membran gir ca like mye kraft som en 10" enkel. Og E30M3 har vel 10" orginalt mener jeg.

De har også 3 3/8" mellom hulla i torpedoveggen, som også er kurant.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hejsa.

Har læst lidt på din tråd, super flot arb :)

Mangler du stadig papir på godkendelse af bilen..?

Min er godkendt i DK med 315hk har den tyske reg.attest også, den kan jeg maile en kopi af hvis det har interesse.?

Mvh. Bjørn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det visste jeg ikke Yngve, men pedalboks er uaktuelt uansett. Er ikke en rallybil dette.

Mota meg opp til å begynne å slipe inni bilen i går, fikk bevist at Corroless Rustkiller er bare noe dritt. Var blitt noe ny rust er par plasser, men ikke noe gjennom som må sveises heldigvis.

Så jeg kjørte over og fikk matta ned der som asfaltmattene var slik at jeg har god overflate til det nye stoffet jeg skal ha på. Var noe rust rundt to bolt hull som er under baksetet også.

Det stoffet jeg skal bruke er to komponent tett grunning fra Jotun. Den grunningen blir brukt av oss her på jobb til subsea sensorer, og DEN ruster det ikke gjennom med det første.

Satt å fantaserte i går i mens jeg slipte....Til neste vinter har jeg lyst å strippe bilen ned og få den syreduppa. Siden det ikke er noe vestentlig rust på bilen blir det sikkert ikke noe serlig med sveising. Tipper syredypping, grunning og lakk kommer på 50.000,- om det er KUN det som blir gjort. Så vi får se ;) E30M3 godkjent med S50B32 fortjener det synst jeg. Så passerer jeg vel 0.5mill i kost på bilen :S (blir kvalm)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syrebad koster 8-12.000, alt etter hvor mye techtyl, masse osv som er på karosseriet. Må vere mulig å skaffe noe spons her og der for å dekke noe kostnadder ;) En kopmiss lakka en Supra for 30 lapper med spesiell House of Color lakk, de hadde bilen i 9 uker. Er sinnsykt resultat på den i hvert fall!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...