Gå til innhold

E30 M3 S14B23 -> S50B32 -> RB26DETT. MYE på s.230


SSM
 Share

Anbefalte innlegg

Det er dårlig! Men det må vere noe flere bad rundt her i landet, kanskje på vestlandet også. Meeeeen, nå er det jo bare drømmer så langt. Har altid hatt lyst til å gjøre det med en bil, bare få alt helt 100% slik at man VET at det ikke kommer til å ruste på 30år minst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det :) Hadde digga å kunne begynt å sette sammen en bil som man vet er helt 110% Halv mill kommer jeg nok til å passere før eller siden, men det er regnet på ting ut og ikke tatt av ting som er solgt. Har ikke solgt for så mange tusen men! hehe

Den blir nok ikke solgt med mindre det dukker opp noe sinnsykt jeg har lyst på!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må bruke en del kr etter syre dupping for å få bilen til å ikke rust igjen. Det som er dums oss BS, er jo at du ikke har bad man kan få duppa dette i noe anti rust ting rett etter.

Din bil blir jo brun, bare på veien hjem den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må bruke en del kr etter syre dupping for å få bilen til å ikke rust igjen. Det som er dums oss BS, er jo at du ikke har bad man kan få duppa dette i noe anti rust ting rett etter.

Din bil blir jo brun, bare på veien hjem den.

De kunne sprøyte bilen med epoxy grunning rett etterpå sa de til meg... Men det er jo ikke så lurt om man skal sveise.

Syra kryper inn overalt... bedre å sandblåse, er noen få som får til å blåse tak og panser og alt uten at det slår seg.

Er jo det som er poenget ;) Sanden flaggrer også inn over alt, og den blir liggende! Er mange rundt her som kan sandblåse det for meg. Så det er kanskje vel så enkelt som å frakte det land og strand for å få dyppa det.

Kan jo blåse med natrium også, slik som du ser de gjør på Overhauling f.eks.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er nok som Michael sier her,

du vil aldri få behandlet på baksiden og inni kanaler og slikt,

for at det skal bli 100% med syredypp, må den bades i et galvaniseringsbad eller lignende etterpå, men da har du jo problem med å få vekk rust og slikt i mellom,

ikke lett det der,

har hatt samme plan som du tenkte med en Evo jeg har, men har slått det fra meg,

tror hvis du skal gjøre det 100% er det beste

å se på Gasolin.no

de har bukk til å flippe bilen rundt,

også har de flytene middel som tar vekk all rust på 48 timer,

blir bare skyldt over bilen, med feks en pumpe og hageslange..

Legger da en stor pressenning eller lignende under bilen så allt det du spyler over bilen renner ned i et "basseng" for å kunne spyle det over bilen flere ganger...

har selv kjøpt dette produktet nå, kan gi tilbakemelding når det er testet ut :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er nok som Michael sier her,

du vil aldri få behandlet på baksiden og inni kanaler og slikt,

for at det skal bli 100% med syredypp, må den bades i et galvaniseringsbad eller lignende etterpå, men da har du jo problem med å få vekk rust og slikt i mellom,

ikke lett det der,

har hatt samme plan som du tenkte med en Evo jeg har, men har slått det fra meg,

tror hvis du skal gjøre det 100% er det beste

å se på Gasolin.no

de har bukk til å flippe bilen rundt,

også har de flytene middel som tar vekk all rust på 48 timer,

blir bare skyldt over bilen, med feks en pumpe og hageslange..

Legger da en stor pressenning eller lignende under bilen så allt det du spyler over bilen renner ned i et "basseng" for å kunne spyle det over bilen flere ganger...

har selv kjøpt dette produktet nå, kan gi tilbakemelding når det er testet ut :)

GJØR DET!! :D

Hehe! Er jo mye lettere å kunne gjøre det meste hjemme selvsakt. Å ribbe den bilen totalt tar jo ikke så lang tid. Det er jobben mellom ribbing og montering som er det verste!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...