Gå til innhold

E30 M3 S14B23 -> S50B32 -> RB26DETT. MYE på s.230


SSM
 Share

Anbefalte innlegg

Tenkte å lage til slike jeg også, men tror nok jeg må ha på skikkelige skjold når jeg skal til Biltilsynet :)

Er latterlig pris på de der til Turner ja. Er bare til å borre hull og sveise på en liten stuss på de orginale sånn sett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Driver å graver inni og under bilen etter rust, og jeg finner jo altid noe :P

Men på GS finner jeg ikke noe...Selger de seriøst ikke gulv til E30?? Tror jeg bare skifter hele plata der beina til føreren er. Jekkfestet var helt gåent, og det er noe overflate rust på gulv plata der. Men når jeg først skal sveise der så kan jeg like godt bytte hele plata ut med orginal plate. Så blir det pent også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har lett selv etter gulvplater, men fant ingenting. Du kan jo ringe og høre.

Googla litt og fant ut at det ikke er å få tak i visst nok :S Litt dumt at man ikke kan få beholde profilen slik at gulvet ser orginalt ut. Vet jaffal at den jekk feste firkanten skal IKKE på igjen, makan til rust samle plass.

meir rust!!??

asså meir jobb på meg? :)

Jaja, må finne det som er! Tja, jobb til deg vet jeg nå ikke om det er men. Ble du ikke lei i fjor da? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har lett selv etter gulvplater, men fant ingenting. Du kan jo ringe og høre.

Googla litt og fant ut at det ikke er å få tak i visst nok :S Litt dumt at man ikke kan få beholde profilen slik at gulvet ser orginalt ut. Vet jaffal at den jekk feste firkanten skal IKKE på igjen, makan til rust samle plass.

meir rust!!??

asså meir jobb på meg? :)

Jaja, må finne det som er! Tja, jobb til deg vet jeg nå ikke om det er men. Ble du ikke lei i fjor da? :P

lei??,blei allergisk mot rust :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skaff et donorgulv fra en rustfri bil.

Hehe lykketil med å finne dønnstrøkent gulv!

tviler på den er så ille får rust, at man må bytte helegulvet også :lol:

Jeg har nå sett meget fine gulv på delebiler i både Sverige og USA.

Man bytter jo selvfølgelig ikke hele gulvet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

lei??,blei allergisk mot rust :)

Nettopp :)

Jeg har nå sett meget fine gulv på delebiler i både Sverige og USA.

Man bytter jo selvfølgelig ikke hele gulvet.

Banker ut den platebiten fortere og billigere (gratis) enn å kjøpe en hel bil for

å få den lille biten på 20x10cm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mener Morgan nevnte noe om at man ikke får kjøpt nye gulv deler til gammel bmw. finner ikke til e28 heller så må banke til nytt selv:)

ganske fin m3 dette men liker ikke helt felgene og stuket den fikk med de kontra de gamle;)

mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Driver å graver inni og under bilen etter rust, og jeg finner jo altid noe :P

Men på GS finner jeg ikke noe...Selger de seriøst ikke gulv til E30?? Tror jeg bare skifter hele plata der beina til føreren er. Jekkfestet var helt gåent, og det er noe overflate rust på gulv plata der. Men når jeg først skal sveise der så kan jeg like godt bytte hele plata ut med orginal plate. Så blir det pent også.

Er det ikkje like jekkfester på m3 og vanlig? altså i kanalen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ganske fin m3 dette men liker ikke helt felgene og stuket den fikk med de kontra de gamle;)

mvh

:lol::lol::lol: Dagens! Men ellers takk ;)

Er det ikkje like jekkfester på m3 og vanlig? altså i kanalen?

Joda, helt likt det sikkert, men jeg holder jo på inni bilen og ikke i kanalen. Må kanskje lage en liten bit av inner kanalen også.

Sveiser ikke på nye slike teite firkanter, fjerner dem på begge sider! Er jo helt ubrukelige.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...