SSM Skrevet Mars 30, 2011 Forfatter Skrevet Mars 30, 2011 Jaggu faen har han det Var sikker på han hadde spacer bak skiva jeg!
leif harald Skrevet Mars 30, 2011 Skrevet Mars 30, 2011 Jaggu faen har han det Var sikker på han hadde spacer bak skiva jeg! Spacer bak er bare noe tull, felgen kommer jo over 1cm ut, og det er myye Blir vel ikke så pent på din kan jeg tenke meg Larsen med mito felga + dn spaceren.
SSM Skrevet Mars 31, 2011 Forfatter Skrevet Mars 31, 2011 Jeg har ET21 forran, så de kommer bare 8mm lengre ut siden jeg kjørte med 5mm spacer i fjor. Er spent på hvordan det blir, har jo sett for meg at om det ikke går, så får jeg ta de av og selge de som et kit og kjøpe noe annet som biter. Har mest lyst på slikt oppsett som Øyvind kjører, eller no Willwood. Tore har jo fått plass til Willwood kalipere bak Mito felgene, de er også innforbi skjermen og er 9".
SSM Skrevet Mars 31, 2011 Forfatter Skrevet Mars 31, 2011 Var ute i garasjen å myste litt i dag, så tok noen nye bilder og overmalte noen deler! Clutch slange fra Goodridge Sveise grunning fra Gasoline Kjøpte meg en brukt servo pumpe som jeg skal sette på, siden den jeg hadde lagde litt ulyder. Så da demonterte jeg den gamle for å se hvodan den såg ut inni. Koster en 300 lapp for overhaling sett, så kommer sikkert til å overhale den. "Ny" servopumpe Servopumpe og glassblåste ABS ringer klar for overmaling Gamle dynamoen knakk når jeg skulle ta den av tidligere i år, så kjøpte en brukt. Den måtte jo også overmales Før Etter Litt rust var det jo, godt å få tatt det med en gang. Må sikkert kappe utav litt mer for å få bort alt. Tok også noen bilder for å se forskjellen på E30M3 bremseskiver og E36M3
haraldsenracing Skrevet Mars 31, 2011 Skrevet Mars 31, 2011 nett samme plass det va rust på min det , men eg har tatt alt nu ;P
SSM Skrevet Mars 31, 2011 Forfatter Skrevet Mars 31, 2011 nett samme plass det va rust på min det , men eg har tatt alt nu ;P Ledig på lørdag? Komma å sveisa for meg du
Thunegutt Skrevet Mars 31, 2011 Skrevet Mars 31, 2011 Mye rust det va på den gamle M3`n din da!! Godt du er flinke å lakka
///Naitsirk Skrevet Mars 31, 2011 Skrevet Mars 31, 2011 Ja, alt håp er nok ute her. Bare å kjøre på skroten
bbmw Skrevet Mars 31, 2011 Skrevet Mars 31, 2011 Shiny as always Larsen, shiny! Komme innom å spegla meg litt i heljo
SSM Skrevet Mars 31, 2011 Forfatter Skrevet Mars 31, 2011 Stemmer! Er begynt å strippe den ned nå, så den er klar for skroten på mandag! Kan ikke ta vare på sånnt gammelt sundtrusta dritt
fizn Skrevet Mars 31, 2011 Skrevet Mars 31, 2011 GARASJEN BRENNER!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Klokka var jo ikke over 00.00 da engang!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå