Gå til innhold

E30 M3 S14B23 -> S50B32 -> RB26DETT. MYE på s.230


SSM
 Share

Anbefalte innlegg

oss min far kan en kjøpe kontant å.. men vet ikke om en kan alle plasser. det er i kr.sand ellers vet jeg ikke hvem andre som forhandler det.. men jeg får det jævla billig :P vet ikke om det lønner seg å sende det ? kan gi 50% ca til andre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

oss min far kan en kjøpe kontant å.. men vet ikke om en kan alle plasser. det er i kr.sand ellers vet jeg ikke hvem andre som forhandler det.. men jeg får det jævla billig :P vet ikke om det lønner seg å sende det ? kan gi 50% ca til andre.

Er ikke så langt ifra Mandal til Vennesla så kan jo hende jeg skal kjøpe et par kanner av deg.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kjørte bare castrol før jeg å.. men nå kan jeg jo bytte olje vær mnd omtrent for samme pris :P Men er bare å si ifra viss noen rundt om som skal ha olje eller dekk.. har ca 50% på det å. tror jeg gir 350 vanligvis for 2 x 4l men kan ikke gi mer enn ca 50 til andre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

oss min far kan en kjøpe kontant å.. men vet ikke om en kan alle plasser. det er i kr.sand ellers vet jeg ikke hvem andre som forhandler det.. men jeg får det jævla billig :P vet ikke om det lønner seg å sende det ? kan gi 50% ca til andre.

Er ikke så langt ifra Mandal til Vennesla så kan jo hende jeg skal kjøpe et par kanner av deg.. :)

Jeg å! er tom for olje nå :mrgreen:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...