SSM Skrevet April 13, 2011 Forfatter Skrevet April 13, 2011 Julaften!! Kommer detaljerte bilder seinere. Satser på oppstart i dag
SSM Skrevet April 14, 2011 Forfatter Skrevet April 14, 2011 Tok noen detaljerte bilder i går, men fikk ikke tid til å legge de over. Fikk starta greia i går og tømt på 8l med Agip olje før den var fornøyd GS Performance reimhjul kittet passa jo ikke, reima var for lang. Men det finnes kortere reimer som Morgan sa, så satser på det ordner seg. Den der lyddemper plata jeg laga i eksosen gjorde ingen forskjell! Hehe, så må nok lage en til eller noe.
Rayman Skrevet April 14, 2011 Skrevet April 14, 2011 Den der lyddemper plata jeg laga i eksosen gjorde ingen forskjell! Hehe, så må nok lage en til eller noe. fyll opp med noe stålull i bakkant av den plata det har jeg troa på
SSM Skrevet April 14, 2011 Forfatter Skrevet April 14, 2011 Proppe hele 3" delen med stålull Hadde nok gjort susen!
SSM Skrevet April 15, 2011 Forfatter Skrevet April 15, 2011 Litt seint, men her er bilder av hva som var i den store esken Fikk også ny pakke i dag med orginale Sport Evo nyrer! Sandblåste skivene, var så mye rust på dem!
Sund.M3 Skrevet April 15, 2011 Skrevet April 15, 2011 nice, gleder meg til og se mer hvor kjøpte du sport evo nyrene?
SSM Skrevet April 15, 2011 Forfatter Skrevet April 15, 2011 hmm finner de ikke jeg Synd Hva er spesielt med sport evo nyrene? De stående rillene er tynnere og det er ikke noe blokkering helt i toppen slik som på de orginale.
bcRichard Skrevet April 15, 2011 Skrevet April 15, 2011 Skjønner:) Utrolig fin bil med en syk lyd, elsker den
Øyvind L. Skrevet April 16, 2011 Skrevet April 16, 2011 hmm finner de ikke jeg Delenr: 51 13 2 233 001
Øyvind L. Skrevet April 16, 2011 Skrevet April 16, 2011 Tok noen detaljerte bilder i går, men fikk ikke tid til å legge de over.Fikk starta greia i går og tømt på 8l med Agip olje før den var fornøyd GS Performance reimhjul kittet passa jo ikke, reima var for lang. Men det finnes kortere reimer som Morgan sa, så satser på det ordner seg. Den der lyddemper plata jeg laga i eksosen gjorde ingen forskjell! Hehe, så må nok lage en til eller noe. At reima er for kort er vel helt normalt med slike reimhul. De reimhjula jeg har så passer heller ikke orignal reima. Hjulet til vannpumpa hos meg er større slik at ikke pumpa går så raskt rundt. Går det 8l på den? Jeg fyller ikke fullt 6l på min engang.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå