Gå til innhold

E30 M3 S14B23 -> S50B32 -> RB26DETT. MYE på s.230


SSM
 Share

Anbefalte innlegg

har k-sport lager foran å snurrer på fjæra før den snurrer i lageret.. irriterende lyder! Så gsp sine er ikke noe bedre ?

Nei GSP sine er ikke noe bedre, dem er faktisk hakket værre, Jeg er bruker ksport sine topplager nå, og de svinger fint rundt i kula :)

eneste minus med ksport sine er at dem ikke har noe gummiforing inni, så dem overfører en god del dekkstøy til karroseriet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har k-sport lager foran å snurrer på fjæra før den snurrer i lageret.. irriterende lyder! Så gsp sine er ikke noe bedre ?

Hmm, kan ikke si jeg merka noe lyder fra K-sport lagrene. Desse står gadd fast, kunne like godt festa demperen i en stum alu plate.

Skal ikke justeringsskåla sitte under fjæra ?

Nope, skal stå sånn som dette. Har faktisk lest installajons veiledningen :) Dessuten passer de faktisk ikke andre veien.

Merkelig nok har jeg ikke fått abbonert på denne tråden, men nå er det gjort :) Du står på du Bjørn! Bra jobba :D

Til bremsekjølingen foran, tar du luft fra fronten eller? har du slike luftinntak som på m-tech 2 fronten f.eks?

Jepp, slik som E30M3 Sport Evolution har orginalt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stjerna: Fordi jeg er ikke så dom at jeg setter på igjen de samme rust fellene som den hadde orginalt. Er snakk om forbedring. Gjorde også om jekkfestet slik at det er helt flatt, for å gjøre det mer vennlig for garasje jekken :) Kjøpte heller ikke noen nye deler, alt ble banka ut i stikka.

I går ca kl 20 var jeg ute å kjørte :D Den fusker fortsatt. I dag er det EU og 4-hjuls kontroll!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Felger? Hva er det? Nei de har vi ikke sett ;) Er det noe som er null problem så er det EU kontroll! hehe!

Brukte 4 timer på hjulstillingen i dag for å få grønne tall på pappiret.

Fikk også tatt diagnose på den og kjørt VANOS test, alt funka og ikke no koder på annet enn ting som jeg har fjerna fra motoren. Og fortsatt så fusker den!!! Men lurer litt på lambda greiene, frå vel ikke feilkode på dem med mindre de ikke virker i det hele tatt. Målte og COen, den var helt ok.

Deilig og bli ferdig med rust dritten ja, og deilig å få på blanke nyrer :D Skal få lasta opp bildene når jeg har tid. Har hatt litt hastverk de sisste dagene kan du si!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

høres bra ut larsen! kjedelig med fjusken, håper du finner ut av det snart! fikk også bekreftet fra bt det vi snakket om på pm her forleden ;) så da er det bare å kjøre på!

Handler du den da?

Må snart finne ut av det, har bare bytta plugger og TPS sensor så langt da.

Får nesten begynne i en ende og bytte på deler.... Den funker jo som faen når den er kald.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

høres bra ut larsen! kjedelig med fjusken, håper du finner ut av det snart! fikk også bekreftet fra bt det vi snakket om på pm her forleden ;) så da er det bare å kjøre på!

Handler du den da?

Må snart finne ut av det, har bare bytta plugger og TPS sensor så langt da.

Får nesten begynne i en ende og bytte på deler.... Den funker jo som faen når den er kald.

nå har jeg begynt på et ganske omfattende prosjekt med e28'n, så jeg fortsetter med den! fikk bekreftet at de samme reglene gjaldt for e28 også, så da er det bare å kjøre på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...