Gå til innhold

E30 M3 S14B23 -> S50B32 -> RB26DETT. MYE på s.230


SSM
 Share

Anbefalte innlegg

Hei!

Ser du hadde rust på dei samme plassane som på bilen min.

Det hullet på ditta bildet, laga du delane sjølv, fekk du kjøpt "proppa" som ska ver der?

Mvh Pål Røren

Proppen var heil og fin, så bare kjørte over de med stålbørsten på vinkelsliperen og grunna de med epoxyen før jeg limte dem på med karrosseri kitt.

Fusker ved driftstemp men funker fint kald? det er ikke tilfeldigvis i det du gir gass at den nøler og fusker litt for å så dra fint opp til sperra?

Ja! Viss jeg løser den ut på første slik at jeg bare triller på 1000-1500 og klasker gassen i bunn, da nøler den noen tusen, så hakker den og så går den reint fra kanskje rund 6500 til sperra.

Når den er kald funker den som julig! Går helt sinnsykt mye bedre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ok, samma symptomer jeg hadde med min s50 det da.

Vet ikke om du har sjekka det allerede, men på min så var det dårlig kontakt i kontakten til vanntempsensoren, så motoren gikk i kaldstartsprogram hele tiden.

Da funka den knall når den var kaldt, men fikk alt for feit blanding ved driftstemperatur, verdt å sjekke ut ihvertfall, evnt def vanntempsensor. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stjerna: Fordi jeg er ikke så dom at jeg setter på igjen de samme rust fellene som den hadde orginalt. Er snakk om forbedring. Gjorde også om jekkfestet slik at det er helt flatt, for å gjøre det mer vennlig for garasje jekken :) Kjøpte heller ikke noen nye deler, alt ble banka ut i stikka.

I går ca kl 20 var jeg ute å kjørte :D Den fusker fortsatt. I dag er det EU og 4-hjuls kontroll!

Ikke kjøpt noen ferdige deler jeg heller!! Banket alt ut for hånd :D

Men for å si det sånn, så er det jo det som forskjellen forskjellen på en fint resturert bil og en ikke!! Ikke det at min bil noe super strøkent eksemplar men....

Bilen din er veldig pen ellers da :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...