urgem3 Skrevet Januar 31, 2010 Skrevet Januar 31, 2010 er det bare meg eller er søkefunksjonen på bærtur? finner omtrent ingenting av hva jeg søker på i forhold til gammelforumet
Leadfoot Skrevet Januar 31, 2010 Skrevet Januar 31, 2010 Haha, jeg fant ikke min egen tråd med fire korrekte søkeord i tittelen... Den er ikke helt god nei!
Simpel Skrevet Januar 31, 2010 Skrevet Januar 31, 2010 Nei, de gamle trådene (pre-oppgradering) går ikke an å søkes på foreløpig har jeg skjønt. Men det kommer etterhvert visst
Frode D Skrevet Januar 31, 2010 Skrevet Januar 31, 2010 Samme her, det er noe galt med den. Finner ikke min egen tråd når jeg copy/paster navnet på tråden i søkefeltet Og viss jeg søker på feks. "+Z4 coupé" så står det "ignorert: z4". Da er jo hele vitsen med søket borte...
urgem3 Skrevet Februar 1, 2010 Forfatter Skrevet Februar 1, 2010 vel, håper den kommer opp igjen snart:) er en del gamle tråder jeg må finne på noe teknisk
Simpel Skrevet Februar 1, 2010 Skrevet Februar 1, 2010 Søk etter bruker virker fint enda. Finner gamle tråder hvis du vet om noen som har skrevet i de
Vanilla_ninja Skrevet Februar 1, 2010 Skrevet Februar 1, 2010 Jeg pleier sjelden å søke funksjonen helt ræva. I så fall ville jeg i hvert fall brukt " " rundt "helt ræva". Men har det ikke alltid vært sånn at et ord som skal søkes etter må ha minst tre bokstaver? Det betyr at M3, M5, Z4 og alt mulig sånt ikke kan letes opp. Forøvrig er det enkelt å bruke google til å søke på forumet også: søkeord site:bimmers.no. Det eneste problemet da er at alle treff fra det gamle forumet har ugyldig adresse: en er nødt til å skrive inn forum/ etter bimmers.no/ for å få opp trådene som google finner. LJ
Gunnar Skrevet Februar 1, 2010 Skrevet Februar 1, 2010 Søkefunksjonen har aldri brukt ord på mindre enn tre tegn, så det er ingen endring på det området nå kontra før. Forskjellen nå er at søkeindeksen ikke er ferdig gjenoppbygd etter oppgraderingen. Den er ikke en del av konverteringsprosessen, ettersom den like godt kan bygges opp på ny. Dessverre tar det maaange døgn å indeksere et så stort forum på ny. Foreløpig har den indeksert de siste 182.000 innleggene.
Morgan GS Skrevet Februar 1, 2010 Skrevet Februar 1, 2010 Må være litt tålmodige nå Rom ble ikke bygd på en dag... Jobben som gjøres her ikke så liten + at den som gjør det bruker mye tid +++ for oss alle her inne
urgem3 Skrevet Februar 2, 2010 Forfatter Skrevet Februar 2, 2010 så den kommer opp litt etter litt altså?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå