The StigMeister Skrevet Februar 1, 2010 Skrevet Februar 1, 2010 Har fått et litt merkelig problem på min e39 528 touring. Igår da jeg skulle ut og kjøre, så merket jeg at understellet fremme på høyre side var stein hard! Kan det være demperen som har fråset? Nå har det vært mildvær i en periode, og iløpet av igår natt, så har det blitt - 12 grader!
Otis Skrevet Februar 1, 2010 Skrevet Februar 1, 2010 Høres veldig sannsynlig ut da, at demperen er noe dårlig ihvertfall.
The StigMeister Skrevet Februar 1, 2010 Forfatter Skrevet Februar 1, 2010 Skal sette den i en oppvarmet garasje over natta. Bilen er nettopp eu-godkjent, men kan jo være at den er sliten
Toms Skrevet Februar 1, 2010 Skrevet Februar 1, 2010 Har den frosset er det stor sjanse for at den må byttes. Sansynligvis kondens som fryser, som igjen tyder på at den ikke er tett. Hadde samme problem på en E46 i fjor vinter.
Vanilla_ninja Skrevet Februar 1, 2010 Skrevet Februar 1, 2010 En av demperne mine foran har også frosset. Funksjonen kjennes helt fin ut når den er åpen, så jeg ser ikke bort fra at den vil bli EU-godkjent med denne feilen, men når det er kuldegrader, som f. eks. i dag, er fronten steinhard. Bytte av demper er det eneste som funker når den først har blitt slik. LJ
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå