carlmartin Skrevet Februar 1, 2010 Share Skrevet Februar 1, 2010 hei lurte litt på hvordan man kobler elektriske seter. de er til en bmw e34 520i. ligger ikke ledninger til setene der og derfor så lurte jeg på om noen har koblet disse før og evt. kunne ha sagt hvilke ledninger jeg trenger og koble? har prøvd så vidt, men fikk da bare knappene til og lyse når jeg trykte på de. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Februar 1, 2010 Share Skrevet Februar 1, 2010 Du må vel kjøpe kontakten,for det er vel ett uttak i forkant av stolen slik det er på E39/E60. Deretter må du legge opp ledninger i riktig pin i kontakten. Antar at hele setet med justeringene fungerer bare du får + / - inn på setet slik det er på E39.- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carlmartin Skrevet Februar 1, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 1, 2010 er en kobling som er midt under setet ja. har prøvd å koble + og - men da fikk jeg bare lys på knappene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå