Lapin Kulta Skrevet Februar 1, 2010 Skrevet Februar 1, 2010 Satt å snuste litt på youtube og kom over denne videoen! Neste prosjekt? Dette er sykt!
Ad|oS Skrevet Februar 1, 2010 Skrevet Februar 1, 2010 Sinnsykt rått, og ikke minst, ekstremt store fritidsproblemer hehe
mAZE Skrevet Februar 1, 2010 Skrevet Februar 1, 2010 HVOR kan jeg kjøpe ett sånn byggesett?!? Som det står i klippet, så er ikke byggesettet/motoren til salgs. De som ligger på Ebay er ikke "lovlig". Men du kan få kjøpt arbeidstegning av han som har lagt ut klippet.
Lapin Kulta Skrevet Februar 1, 2010 Forfatter Skrevet Februar 1, 2010 Jepp, man kan få byggetegninger av han som har lagt ut videoen
Hyggmaister Skrevet Februar 1, 2010 Skrevet Februar 1, 2010 HVOR kan jeg kjøpe ett sånn byggesett?!? Som det står i klippet, så er ikke byggesettet/motoren til salgs. De som ligger på Ebay er ikke "lovlig". Men du kan få kjøpt arbeidstegning av han som har lagt ut klippet. Ja, så at delelista lå ute også..Må seriøst vurderes
Lapin Kulta Skrevet Februar 1, 2010 Forfatter Skrevet Februar 1, 2010 Jepp, hadde vært rått å hatt i stua!
Hyggmaister Skrevet Februar 1, 2010 Skrevet Februar 1, 2010 Hehe, akkurat det jeg og tenker..Har den perfekte pyntebenken å ha den på
bmwkizn Skrevet Februar 1, 2010 Skrevet Februar 1, 2010 Vert morro å hatt den der ja. Men hadde vert like morro å sett ansiktsutrykket til samboern min når jeg hadde fortalt at den skal stå i stua det hadde nok ikke gått her i gården nei
Hyggmaister Skrevet Februar 1, 2010 Skrevet Februar 1, 2010 Hehe, hu får velge...Mann og legomotor, eller ingenting
Lapin Kulta Skrevet Februar 2, 2010 Forfatter Skrevet Februar 2, 2010 Hehe, hu får velge...Mann og legomotor, eller ingenting LEGOMOTOR!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå