Skands1 Skrevet Februar 2, 2010 Forfatter Skrevet Februar 2, 2010 Har absolutt null respekt for UP! Intensjonen med et eget utrykningspoliti er sikkert vel og bra i teorien, men i praksis er dette en gjeng tullinger og psykopater som er svært utspekulerte og som tydeligvis får en tilfredsstillelse og nytelse av å ta dyrest og finest biler. Hadde UP vært like ivrige med å ta de som kjører med rus, de med dårlige og trafikkfarlige biler eller andre virkelig "farlige" personer i trafikken, så hadde de kanskje fått litt respekt. Men neida; ser de en fin BMW, Mercedes Audi, e.l så "skal den bilen tas" For meg er UP på samme nivå som parkeringsvakter, flesteparten like psykotiske med fullstendig mangel på perspektiv og helhetsforståelse....
Just-turbodiesel Skrevet Februar 2, 2010 Skrevet Februar 2, 2010 det er jo kjempebra at de ikke forskjellsbehandler de med nye eller gamle biler, som regel er de med ny bil også de med minst intelligens, siden de kjøper bil for å tape penger, skal ikke si at jeg ikke har tapt mye penger på bil, men så låner jeg heller ikke for å kjøpe en bil som andre mener er fin mens jeg selv syns den er stygg
Just-turbodiesel Skrevet Februar 2, 2010 Skrevet Februar 2, 2010 Trikset er vel bare å kjøre pent og pyntelig! x2, smarteste innlegget i tråden er så mange ræva sjafører som kjører så fort, så er bare flott at de blir tatt!
Skands1 Skrevet Februar 2, 2010 Forfatter Skrevet Februar 2, 2010 I UP sine øyne så er det store problemet for trafikksikkerhet de med dyre fine biler som kjører 100 km/t på en tørr og oversiktlig firefelts vei med fartsgrense 80 km/t. DER bruker de tiden mest virker det som. Mens de som VIRKELIG er farlige i trafikken er de som kjører med rus eller som kjører idiot med gamle trafikkfarlige biler.. Men disse gruppene er dessverre ikke UP intelligente nok til å kunne ta like lett. Det er så veldig mye lettere for UP å heller provosere en gruppe i trafikken som de vet biter på, uten at det på ingen måte er denne gruppa som er problemet i den store sammenheng. Det nytter i alle fall ikke å gjøre seg prektige og si at de kjemper for trafikksikkerhet, når de i realiteten kun går etter kjappest og enklest mulig inntjening.
Superzatan Skrevet Mars 27, 2010 Skrevet Mars 27, 2010 up i stavanger kjører også svart passat stajonsvogn, kjører svært ofte frem og tilbake mellom stavanger/sandes.......... og har flere sivile ford focuser....
Arotished Skrevet Mars 28, 2010 Skrevet Mars 28, 2010 Ble faktisk nettopp stoppa av den svarte passaten. Den følte etter meg en goe stund, lå bak å pressa meg. Jeg tenkte at det kunne være UP men siden den ene pæra på lyset var gåen. På akselerasjonsfeltet til motorveien så bremser jeg ned å gir flatt jern (med bilen bak meg) og når jeg kommer på motorveien (ca 105km/t maks på speedometeret) kommer politiets kommandobil i full blålys bak meg og når jeg stopper kjører sivilpolitibilen foran meg. Ble stemplet som den kriminelle av den som kjørte forbi.
Werther Skrevet Mars 28, 2010 Skrevet Mars 28, 2010 Ble faktisk nettopp stoppa av den svarte passaten. Den følte etter meg en goe stund, lå bak å pressa meg. Jeg tenkte at det kunne være UP men siden den ene pæra på lyset var gåen. På akselerasjonsfeltet til motorveien så bremser jeg ned å gir flatt jern (med bilen bak meg) og når jeg kommer på motorveien (ca 105km/t maks på speedometeret) kommer politiets kommandobil i full blålys bak meg og når jeg stopper kjører sivilpolitibilen foran meg. Ble stemplet som den kriminelle av den som kjørte forbi. Høres ut som politiet har lite å gjøre i Rogaland? Er det 90 eller 100-sone der? Selv tok jeg igjen en uniformert bil på 4-felts 90-sone, lå da i 120. La meg ned i 110 og dro forbi dem. De gadd ikke stoppe og kjefte på meg engang...
Jan Tore Skrevet Mars 28, 2010 Skrevet Mars 28, 2010 Noen som vet hvordan det er med sivilt generelt på E6 mellom Oslo og Kristiansand, samt opp mot Stavanger?
Werther Skrevet Mars 28, 2010 Skrevet Mars 28, 2010 Jeg kjører E18 nedover der stort sett aldri, men det har vært mye UP i Vestfold tidligere ihvertfall. Kjører vel stort sett Passat og A4 nå, men vet de også hadde W203 C-klasse for noen år siden. På E6 Oslo-Svinesund er det Avensis, Passat, A4 og en grå 9-3, samt en eldre, senket 406 Turbo. I Oslo går det også en svart Golf 5 GTI som er verdt å merke seg.
Snake____1 Skrevet Mars 31, 2010 Skrevet Mars 31, 2010 Stavanger har fortsatt Subaru'en sin ja, står i kjelleren v. poltistasjonen Har vært der å tatt en service på en kompressor, mange sivilbiler ihvertfall, blandt de som er nevnt Skulle kanskje tatt et lite snikfoto?
Gunnar Skrevet Mars 31, 2010 Skrevet Mars 31, 2010 Jeg kjører E18 nedover der stort sett aldri, men det har vært mye UP i Vestfold tidligere ihvertfall. Kjører vel stort sett Passat og A4 nå, men vet de også hadde W203 C-klasse for noen år siden.På E6 Oslo-Svinesund er det Avensis, Passat, A4 og en grå 9-3, samt en eldre, senket 406 Turbo. I Oslo går det også en svart Golf 5 GTI som er verdt å merke seg. Det er fortsatt en sølvfarget C-klasse på E18 i Vestfold - sett mange ganger. Ikke så lenge siden sist heller. Tønsberg har mange Primeraer, både nye og gamle. Spesielt en sølvfarget stasjonsvogn av gamletypen er mye ute. Vær også obs for blå BMW motorsykkel med sidevesker. Det er ikke mange gateregistrerte biler i Norge som kjører fra den. 154hk eller noe sånt...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå