dnb_91 Skrevet Februar 1, 2010 Share Skrevet Februar 1, 2010 eg har desverre krasjet min 91' e36 m50b20 deler jeg trenger til den er: venstre forskjerm panser grillramme (den nyrene sitter i) støtfanger inner front (den radiatoren e festet i) hoved lykter v+h side + blinklys bærearm venstre støtdempere begge sider Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cheron Skrevet Februar 1, 2010 Share Skrevet Februar 1, 2010 Hvor fort trenger du disse delene? Hvor bor du? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sv90 Skrevet Februar 1, 2010 Share Skrevet Februar 1, 2010 sedan, coupe ? hvor holder du til ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dnb_91 Skrevet Februar 1, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 1, 2010 bilen e en sedan. å eg holder til i bergen. det haster ikke. har knekt en fot så får ikke fikset den før om noen måner uansett. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sv90 Skrevet Februar 1, 2010 Share Skrevet Februar 1, 2010 bilen e en sedan. å eg holder til i bergen.det haster ikke. har knekt en fot så får ikke fikset den før om noen måner uansett. oki jeg har noe av det du trenger og holder til i bergen! jeg har: demperene til støtfangeren inner fronten som radiator sitter i har plasten som sitter rundt radiator radiator panser låser Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cheron Skrevet Februar 1, 2010 Share Skrevet Februar 1, 2010 Hvilken farge er bilen din? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BD Racing Skrevet Februar 8, 2010 Share Skrevet Februar 8, 2010 Jeg har en svart Venstre framskjerm. Ta kontakt på PM Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
plugg69 Skrevet Februar 15, 2010 Share Skrevet Februar 15, 2010 har hovedlykter og blinkers.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimma /// Skrevet Februar 18, 2010 Share Skrevet Februar 18, 2010 Hei har hovedlykter liggende med angel eyes .. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg