Tommy89 Skrevet Februar 1, 2010 Skrevet Februar 1, 2010 Hei, sitter å vurderer no små oppgraderinger av bilen når sommeren nærmer seg:) så har jeg sitti å kikka litt og kommet over en frontleppe som jeg syns kledde bilen bra, men aner ikke hva det er for noe type, men ser ganske orginal ut: Så hvis noen har peilig på hva den heter hadde jeg blitt fornøyd:) Må åsså investere i en ny bakfanger føler jeg, rusta og bulka den som sitter på Det er en 86 Preface med de blanke fangera, men er så utsikker på om jeg skal lakkere i bilens farge når jeg først ska av med det:p Fargen er Delphingrau-metallic, er det noen som har som har noen bilder av samma bil med samma farge som har lakkert fangera?
dutten Skrevet Februar 1, 2010 Skrevet Februar 1, 2010 den fangeren er orginal etter det jeg har fått vite. ikke lett og se på bilde der men har du krom rundt rutene også?
FTE Skrevet Februar 1, 2010 Skrevet Februar 1, 2010 Limited Edition leppe. Tror de originalt var til shadowline-bilene.
Tommy89 Skrevet Februar 1, 2010 Forfatter Skrevet Februar 1, 2010 jaok, sikkert ikke lett å få tak i da regner jeg med:p.. ja er krom rundt vinduene og i grill å, så derfor jeg jeg så usikker:p.. blir nok til at jeg kjører krom i første omgang så ser vi hva som skjer:P
dutten Skrevet Februar 2, 2010 Skrevet Februar 2, 2010 da ville jeg absolutt anbefalt og beholde chromen
Tommy89 Skrevet Februar 2, 2010 Forfatter Skrevet Februar 2, 2010 jess kjører nok krom med det første hvertfall;).. legger ved ett lite bilde av gliset i samma slengen å Østgaard: du har det ja, har du no bilder av den da? stand den er i og sånn?
Tommy89 Skrevet Februar 4, 2010 Forfatter Skrevet Februar 4, 2010 Vil en sånn frontleppe passe om hverandre fra 4 til 2 dørs?, er vel ikke no forskjeller der regner jeg med?
Østgaard Skrevet Februar 4, 2010 Skrevet Februar 4, 2010 Vil en sånn frontleppe passe om hverandre fra 4 til 2 dørs?, er vel ikke no forskjeller der regner jeg med? Passer på alle pre-facelifth ja
316 Skrevet Februar 5, 2010 Skrevet Februar 5, 2010 Jeg kjøpte en slik leppe av noen på forumet fordi jeg synes at den var fin... Men den passet overhode ikke på bilen min. For det første, som forsåvidt er greit nok så måtte jeg borre nye hull for anfestning. For det andre så bygget leppen mye mer i bakkant inn mot hjulet enn hva det er plass til. Det var nesten så den skrapte borti hjulet...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå