Morty999 Skrevet Desember 16, 2010 Share Skrevet Desember 16, 2010 kan kjøpe min 3.64s diff har lyst på 3.46 jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Desember 16, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 16, 2010 har kjøpt 3,64 jeg men din er vel ferdig montert? min er fortsatt org 3.07 med diff med ny utveksling liggende i deler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Desember 16, 2010 Share Skrevet Desember 16, 2010 min står på bilen ja. hehe regner med du har ny utveksling ifra e34 535 ? med 210 håper jeg da. hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Desember 16, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 16, 2010 ja, 210 ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Januar 9, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 9, 2011 New pinnbolts and nuts. Ireland engeneering exhaust manifold. Bbs rc90 project rims Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mr.X Skrevet Januar 9, 2011 Share Skrevet Januar 9, 2011 Et ord! strøkent ikke noe som er bortglemt her! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Januar 9, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 9, 2011 Prøver så godt jeg kan. Liker og bytte ut evt feilkilder ved skruing senere. Men ting koster presseng. 8 Kr per bolt og mutter og klips. 50 av hver bolt og mutter. Så lomma er slunken. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KingB Skrevet Januar 9, 2011 Share Skrevet Januar 9, 2011 ....så lomma er slunken. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Januar 9, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 9, 2011 Hehe. Jada kjære Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet Januar 9, 2011 Share Skrevet Januar 9, 2011 Det koster å væra kar Erik har du alltid sagt til meg ^^ Hadde jo et fint regnestykke du sa til meg når jeg var på GS par ganger sia, at du sikkert kunne hatt en KJEMPE leilighet i stedet for bila Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kenmyh Skrevet Januar 9, 2011 Share Skrevet Januar 9, 2011 Jeg veit detta blir bra! Og bil er vel bedre enn leilighet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Januar 12, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 12, 2011 Siden bilen min aldri har hatt servo så må man bygge litt. Første strøk med lakk på servobeholderen, den er på ca 1.8 liter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet Januar 12, 2011 Share Skrevet Januar 12, 2011 Må du ha servo da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Januar 12, 2011 Share Skrevet Januar 12, 2011 Må du ha servo da? Ja, alle BMW MÅ ha servo, å det er ferdig snakka. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Januar 12, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 12, 2011 tommy, JA man må ha servo! og jeg vil ikke ha sentral hydraulik systemet som ble levert på de her, så da blir det på dette viset, selvfølgelig lakkert i bilens farge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå