ealoken Skrevet Januar 12, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 12, 2011 ramlet inn noen instrumenter her.. skal monteres under varme app styringen, og cd spilleren skal flyttes ned Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet Januar 12, 2011 Share Skrevet Januar 12, 2011 når blir det oppstart og sånn her da? regner med og få sitte på en runde og 2 på bana også når den er klar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Januar 12, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 12, 2011 den skal gå når snøen forsvinner. ja, må klare det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CV-Erik Skrevet Januar 25, 2011 Share Skrevet Januar 25, 2011 Detta blir rått! Tøft at du gjør det så grundig Regner med den blir lav og god? -Erik Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KingB Skrevet Januar 26, 2011 Share Skrevet Januar 26, 2011 På tide med noen flere bilder nå snart Mr.Løk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Januar 26, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 26, 2011 hehe, ja når fjørbeina forran er på stell så. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Februar 8, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 8, 2011 Viktig! skjønner ikke kvekket av de tyske, og den nye på engelsk var mye penere ellers her er masse bilder. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Februar 8, 2011 Share Skrevet Februar 8, 2011 jeg har den orginale slangen som skal være på radiatoren. ser mye bedre ut den du har som ser strekt ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Februar 8, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 8, 2011 den passer helt 100% den da er i fra e34, mtp at jeg ikke har vannuttak bak til varmeapparatet.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Februar 10, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 10, 2011 jeg har leita en stund etter skikkelige klosser til bilen min, og Ferrodo DS2500 var lenge et alternativ, helt til jeg fikk se hvordan de blir etter 100 mil banekjøring. så da har jeg fått en bra deal med Brakes Norge om og teste de nye "bluestuff NDX racing klossen" http://www.ebcbrakes.com/automotive/ebc ... ndex.shtml Om de er så gode som papirene tilsier, så matcher de Ferrodos ds3000 kloss og er bedre på enkelte områder. Så jeg gleder meg til og få testa de skikkelig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet Februar 10, 2011 Share Skrevet Februar 10, 2011 Blir spennende og se resultatet med bremsene da. Viktig og kunne stoppe og, skikelig fremskritt nå Erik Btw, syns det tok lenger tid med BMW enn med Skylinen??... Kanskje jeg må spørre om når du skal bli ferdig på en sarkastisk måte så du blir fort ferdig og kan gni det inn? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Februar 10, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 10, 2011 hehe, skylinen hadde jeg alle dela til og en uke fri i fra jobben... Sfoor gruppa skal se på den om 3-4 uker, så da skal den være kjørbar Ja, gleder meg til og få testet NDX klossen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KingB Skrevet Februar 12, 2011 Share Skrevet Februar 12, 2011 ....en bra deal med Brakes Norge om og teste de nye "bluestuff NDX racing klossen"... Blir spennede! Får vel mine Bluestuff klosser rimelig samtidig som deg Førstemann til null Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joachim sørlie Skrevet Februar 14, 2011 Share Skrevet Februar 14, 2011 det ser ganske så bra ut herlig og se de blir tatt vare på, hvertfall når alt blir gjort riktig! og vi elsker bilder.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Februar 14, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 14, 2011 girspak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå