ealoken Skrevet Februar 18, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 18, 2011 Building the shortshift, stage 1. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Februar 18, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 18, 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KingB Skrevet Februar 19, 2011 Share Skrevet Februar 19, 2011 SJEKK DEN KØLLA DA !!!!!!!!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Februar 19, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 19, 2011 Hehe, ble bra den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Februar 19, 2011 Share Skrevet Februar 19, 2011 Ikke du som har sveisa der Erik ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Februar 19, 2011 Share Skrevet Februar 19, 2011 det ser ikke sånn ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Februar 19, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 19, 2011 Jeg har bare laga biter. Selve spaken har girspak mannen laga. Einar har sveisa. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mr.X Skrevet Februar 19, 2011 Share Skrevet Februar 19, 2011 Ble bra Erik! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Februar 24, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 24, 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Mars 1, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 1, 2011 Da var bildene i orden igjen. Fikk bestilt drevsattsen til diffen i dag også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet Mars 1, 2011 Share Skrevet Mars 1, 2011 Nå begynner du jo nesten ta igjen meg... Det er litt skummelt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjakan Skrevet Mars 1, 2011 Share Skrevet Mars 1, 2011 Ka e dinna oppbygginga godt av, til short shiften? passakje den slik det e org? eller e de noke spesial opplegg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian H. Foss Skrevet Mars 1, 2011 Share Skrevet Mars 1, 2011 Den er vel så lang fra kula og ned at den må bygges opp regner jeg med, eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Mars 2, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 2, 2011 Når man skal ha shortshift er man avhengig av og flytte nedre feste bort i fra senter, og når dette gjøres så mye som her, så ligger den og subber i mellomakslingen. Vinkelen på staget inn i girkassa er heller ikke opptimal. Derfor har jeg fått flytta opp kulefestet 3 cm og beholdt bedre feste i orginal posisjon. Selve stanga er også 10 cm lenger en orginal så denne blir nok tight og fin Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Mars 4, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 4, 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå