ealoken Skrevet Juni 6, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 6, 2011 takk for det gleder meg til og få kjørt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Juni 6, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 6, 2011 I dag har jeg fått montert olje blokka for temp og trykkmåling samt sjekket for lekasjer på alt. Neste er og gå over understellet og få den på hjula. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E28 TURBO Skrevet Juni 9, 2011 Share Skrevet Juni 9, 2011 Har en M30b34 lmm liggende jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Juni 9, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 9, 2011 Har en M30b34 lmm liggende jeg.. hadde brukt på jobben ellers takk 4hjuslkontroll og prøvekjøring til uka Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Juni 27, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 27, 2011 Da har jeg vært ute og testa litt, kommer bilder i morra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Juni 28, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 28, 2011 http://s3.photobucket.com/albums/y85/ea ... 466d64.mp4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwtussan Skrevet Juni 28, 2011 Share Skrevet Juni 28, 2011 Fin farge på kjærra. Gratulerer med prøvetur. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Juni 28, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 28, 2011 takk, er orginalfargen, møkkete og jævli, skal montere resten av bilen denne uka også reiser jeg på gatebil neste uke som en test før jeg stikker på Ringen i august ( 12 dager ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedi Skrevet Juni 28, 2011 Share Skrevet Juni 28, 2011 Sjefs farge! Gleder meg til flere bilder. Felgene er ikke min smak/stil, men smaken er jo som baken! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thorbis Skrevet Juni 28, 2011 Share Skrevet Juni 28, 2011 hosthost justere framskjerm hosthost Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Juni 28, 2011 Share Skrevet Juni 28, 2011 så ut som sperra virka erik! det er mer enn den driten av en diff jeg har på bilen min nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Juni 28, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 28, 2011 Pedi : du får sponse meg med noen andre da hehe. takk takk Thorbis, var ganske mye klaring Morten, såpass, får åpne og shimse litt da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Juni 28, 2011 Share Skrevet Juni 28, 2011 )Morten, såpass, får åpne og shimse litt da. jepp.. må nok det, også kan du bestille simringer da den lekker ved drivakslene... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Juni 28, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 28, 2011 )Morten, såpass, får åpne og shimse litt da. jepp.. må nok det, også kan du bestille simringer da den lekker ved drivakslene... har liggende i garasjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morgan GS Skrevet Juni 28, 2011 Share Skrevet Juni 28, 2011 hosthost justere framskjerm hosthost sikkert der han har støttet seg når FB ble oppdatert ...hehe Kjør på Erik blir fin båt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå