Lamek Skrevet Juli 20, 2011 Share Skrevet Juli 20, 2011 Må ike miste motet! Jeg har plagdes med fusk på min bil siden jeg fikk den ferdig.. så nå har jeg tatt ut motoren og venter på å få m88... jeg har en bra m30 om du er interessert:-) se på Morty999 som kjørte fullstendig motorhavari første turen... han fiksa den å nå går den så det suser:-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Juli 21, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 21, 2011 akuratt nå er jeg litt lei, men får ny BKF i morra, så får skru litt til. så får jeg teste ny bensinpumpe og filter.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haakjin Skrevet Juli 21, 2011 Share Skrevet Juli 21, 2011 Blir bra dette sjø ;p Bare stå på, du som er vant med gamle stygge volvoer klarer vell å fikse opp en så fin å sjarmerende bmw ;p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Juli 21, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 21, 2011 haha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janka Skrevet Juli 21, 2011 Share Skrevet Juli 21, 2011 Nej men se hær då=) kul å se projektsidan! tummen upp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Juli 28, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 28, 2011 Var ute og testa litt i går, bytta BTR, gikk en del bedre. Og pluttselig gikk tempen til topp, vann ble borte. Så endten har toppen sprekt ellers så har toppakkninga ryki. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet Juli 28, 2011 Share Skrevet Juli 28, 2011 Hmm, fikk du dratt til helt riktig og sånt når du monterte toppen da? Eller du har kanskje ikke hatt av toppen? Jeg fant ut at jeg glemte 1 omgang med 90 grader på de to bakerste boltene, og Da vart det vatn i sylindra ja! Men toppakning er jo fort gjort det i det minste da Keep up the spirit! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Juli 28, 2011 Share Skrevet Juli 28, 2011 han har nok ikke hatt av toppen. røyk det noe av den da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Juli 28, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 28, 2011 gadd ikke sjekke, konstaterte at det ikke var noen lekasjer, og reiste.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet August 31, 2011 Forfatter Share Skrevet August 31, 2011 Har montert tåkelysa nå da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lamek Skrevet August 31, 2011 Share Skrevet August 31, 2011 Jeg har autronic sprut til salgs:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet August 31, 2011 Forfatter Share Skrevet August 31, 2011 hehe, har allerede fått KDFI og koblet dette opp ( starta på 1 forsøk ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mr.X Skrevet August 31, 2011 Share Skrevet August 31, 2011 Nydelig bil Erik! blitt en perle denne her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet August 31, 2011 Forfatter Share Skrevet August 31, 2011 takk takk, i vinter skal den få senkeskåler, porsche kalippere, ny bakluke med m5 spoiler og nye framskjermer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mr.X Skrevet August 31, 2011 Share Skrevet August 31, 2011 Mye mere senker det med slike skåler? Porsche kalipppere blir bøst bak felgene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå