BMW E30 325 Skrevet Januar 11, 2012 Share Skrevet Januar 11, 2012 Ser ut son gs kopi? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Januar 11, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 11, 2012 Er gs sine rs ja. Gromme som fy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mjørgen Skrevet Januar 11, 2012 Share Skrevet Januar 11, 2012 Fin ja;-) men ikje nåkkå som e bedre enn originale;-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Januar 11, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 11, 2012 Om du har råd til og kveste felger på banekjøring så kjøp originale. Man ser ikke forskjell. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Januar 11, 2012 Share Skrevet Januar 11, 2012 Om du har råd til og kveste felger på banekjøring så kjøp originale. Man ser ikke forskjell. Ser forskjell jo og RS er jo bane felger og ikke pynte hjul. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Januar 11, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 11, 2012 jeg har satt to ved siden av hverrandre, og til mitt bruk så ser de like nok ut, ikke alle som kan bruke 20 k på banefelger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joachim sørlie Skrevet Januar 11, 2012 Share Skrevet Januar 11, 2012 de RSène din GS er faktisk drit fine Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mjørgen Skrevet Januar 11, 2012 Share Skrevet Januar 11, 2012 De er ikke helt lik nei. Men største forskjellen er jo kvaligteten! Men er kopi felgene skrudd? Men for all del Det er knallfine felger til E28! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet Januar 11, 2012 Share Skrevet Januar 11, 2012 De er ikke skrudd nei:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW E30 325 Skrevet Januar 11, 2012 Share Skrevet Januar 11, 2012 Skjønner hva du mener jeg ja:) men jeg så jo forskjellen, men en bra kopi. De er ikke skrudd, mulig skruene kan byttes, men felgen er støpt. Specs på hjula dine da:)? Edit: så vist ikke at han over svarte:p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MPower Skrevet Januar 12, 2012 Share Skrevet Januar 12, 2012 Da har jeg testet bremseskivene jeg har lånt av KingB i RS felgen... gromt det der. men fyller klossene hele sliteflaten på skiven? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Januar 12, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 12, 2012 Mangler 3 mm ca. Ikke noe problem det, kraft x arm som gjelder her, klossen får 100% skivekontakt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Januar 14, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 14, 2012 Da ligger motor og gir på gulvet, så får Man se om bunnpannen kommer til uken, da finner jeg ut hvor mye jobb som er igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedi Skrevet Januar 14, 2012 Share Skrevet Januar 14, 2012 Hvis ikke så har jeg en sprell ny i eske bunnpanne til deg liggende (M50 E34) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Januar 14, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 14, 2012 Hva skal du ha for den da Har fortsatt m- hjulbue lister liggende til deg (gratis ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå