Lamek Skrevet Februar 27, 2012 Share Skrevet Februar 27, 2012 Så når jeg skal skjøte mellomaksel så må jeg bruke flens fra m3? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Februar 27, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 27, 2012 ja, de er fysisk like store, men ikke like sterke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Februar 27, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 27, 2012 Så når jeg skal skjøte mellomaksel så må jeg bruke flens fra m3? fremre del ja, det jeg skal gjøre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Mars 6, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 6, 2012 Da etter mye banning står motoren der den skal stå, løsningen var og sveise på ører på girkasse travversen slik at jeg fikk 3 cm mer og gå på der. Som dere ser er også eksosen for nærme kasterstag foringen, her skal det sveises om og kasterstaget skal få Unibold innfestning. det er også nå plass til org vifte samt radiator forran, skal motoren mer bakover må plenium sveises om eller bygge pedalboks, noe jeg ikke gidder og starte med. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet Mars 6, 2012 Share Skrevet Mars 6, 2012 Trangt og fint! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hylle Skrevet Mars 6, 2012 Share Skrevet Mars 6, 2012 Supersmooth! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian H. Foss Skrevet Mars 6, 2012 Share Skrevet Mars 6, 2012 Se her ja. Ble litt diverse utfordringer, men det er vel ingen sak. Sent from my GT-I9000 using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Mars 7, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 7, 2012 nei, nå er det bare og få sadnblåst og skjært rein travversen etter alle de orginale brakettene, lage tannstang fester og henge den opp. så tilpasse eksos, og litt annet ymse Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedi Skrevet Mars 7, 2012 Share Skrevet Mars 7, 2012 nei, nå er det bare og få sadnblåst og skjært rein travversen etter alle de orginale brakettene, lage tannstang fester og henge den opp.så tilpasse eksos, og litt annet ymse Gleder meg, denne motoren er helt rett oppi dette chassiet... Stå på, følger med hele veien Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Mars 7, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 7, 2012 jo takk, men for hver ting jeg gjør så oppdager jeg en ny ting som må gjøres. må frese opp nytt hull til styrekulen slik at avstand i fra bærekula til styrestaget blir like kort/lang som på e36, ellers får jeg ikke no styreutslag, og det vil vi vel ha? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Mars 7, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 7, 2012 Glemte og si at kasterstaget bygges om til uniball http://www.gasolin.no/index.php?main_pa ... s_id=11168 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lamek Skrevet Mars 7, 2012 Share Skrevet Mars 7, 2012 Bruker du tannstang fra engelsk e36 og monterer oppned? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Mars 7, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 7, 2012 jepp, skal blir riktig det ikke opp ned, men "speilvendt". Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lamek Skrevet Mars 7, 2012 Share Skrevet Mars 7, 2012 Hehe. Jepp:) Skal gjøre det samme på min, men med e46 m3 tannstang.. Vet Ikke om det er no forskjell på den kontra e36, men fikk tak i den rimelig så.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Mars 7, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 7, 2012 Ja, skulle tru det blir likt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå