Jørgen-A Skrevet Juli 1, 2012 Share Skrevet Juli 1, 2012 et spm angående s50er s50b32 alu topp og stål blokk? vet at s54 motorn er alu. S54 er ikke alu. Stålblokk og alu topp seff. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JE Motorsport Skrevet Juli 18, 2012 Share Skrevet Juli 18, 2012 Ser bra ut Erik, blir moro å se den helt ferdig;-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Juli 20, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 20, 2012 woho må vel modde den litt så får jeg se hvor mye som må moddes Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Therese89 Skrevet Juli 22, 2012 Share Skrevet Juli 22, 2012 you do it white style Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet Juli 22, 2012 Share Skrevet Juli 22, 2012 Hvor mye haru igjen nå a Erik før dette er mulig å kjøre med igjen? =) Skal ikke si noe på tidsbruken egentlig mtp at jeg har bygd en bil mens du har bygd om din to ganger i mellomtiden Men man må jo spørre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Juli 22, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 22, 2012 det gjenstår så mye som må til for at jeg blir fornøyd... hvor lenge og hva det koster er jeg ikke sikker på. Må få laget nye plater under fjørbeina ( pga styrestag innfestninger osv ) mellomaksel, motorledningsnett der noe blir fjernet, flyttet osv. tilpasse kjølesystemet, bygge fuelsystemet bak med 2stk pumper, alu bensinrør fremover og bakover, 5 liter catchtank til bensin osv osv osv.. nei realistisk blir det bremset til våren... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet Juli 22, 2012 Share Skrevet Juli 22, 2012 Du har planene i orden da. Det liker jeg. Min skal inn på BT nå etter hånbrekkfiks..... Spent! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Juli 22, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 22, 2012 ja, planene er der, men er så mye små ting her og der. men det blir nok bra til slutt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Juli 23, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 23, 2012 bensinsystem på plass. 5 liters catchtank med skvalpeskott Bensinfilter 2 stk 044 pumper ( kina som mange har testet før ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Ole| Skrevet Juli 26, 2012 Share Skrevet Juli 26, 2012 Dei pumpene der leverer nokk her i gården iallefall, null problem med dei! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael-B Skrevet Juli 26, 2012 Share Skrevet Juli 26, 2012 Ikke fulgt med tidligere, men skal du tvangsfore siden du vil ha to stk. 044? Og er de montert stumt? De utvikler veeeldig mye lyd når de er stumt montert, men det vet du nok Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedi Skrevet Juli 26, 2012 Share Skrevet Juli 26, 2012 Ser bra ut, men deler bekymringen ang støy... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Juli 26, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 26, 2012 Blir islolert i mot kupeen da guttta, og denne blir en ren lekebil Støy? Tror alt annet blir like støyete Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedi Skrevet Juli 26, 2012 Share Skrevet Juli 26, 2012 Blir islolert i mot kupeen da guttta, og denne blir en ren lekebil Støy? Tror alt annet blir like støyete Herlig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael-B Skrevet Juli 26, 2012 Share Skrevet Juli 26, 2012 Ah, tenkte det skulle være en veibil også jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå