M3 Yngve Skrevet Februar 2, 2010 Share Skrevet Februar 2, 2010 Solgt 4 stk Micelin ice 225/55-17, selges kr 1000,- Kjørt en lang vinter, mye spor igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opeth84 Skrevet Februar 5, 2010 Share Skrevet Februar 5, 2010 hvor mye for frakt til Ålesund? Blir 225/55 for høyt på en standard usenket E39? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Februar 5, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 5, 2010 hvor mye for frakt til Ålesund? Blir 225/55 for høyt på en standard usenket E39? Ca frakt til Ålesund, er nok rundt 500,-kr Blir nok noe stort vel, men ikke sikker. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opeth84 Skrevet Februar 5, 2010 Share Skrevet Februar 5, 2010 ok. hadde vært dumt å finne ut etterpå at de ikke vil passe hjulbuene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirik Viste Skrevet Februar 8, 2010 Share Skrevet Februar 8, 2010 Hei. Hvis du har ca en cm klaring til fjærskålen i forhold til 205/65-15 eller 235/45-17 dekk, så tror jeg at dekkene passer. Jeg hadde en gang 225/55-17 dekk på min E32. Passet helt ok bak. Men framme skrapte helt nye dekk oppi fjærskålen, og jeg brukte 225/50-17 framme. Men jeg tror at E39 har mer plass opp til fjærskålene enn E32. Disse dekkene har også slitt bort 2-3 mm ser det ut til. Det hadde vært nok til at de hadde passet på min E32. Jeg tipper at de vil passe helt uten problemer på E39. Og i alle fall uten problemer på E38. Du kan gå til f.eks http://www.alloywheels/tyrcalc.asp eller http://www.dekkalkulator.com/no/ . Fikk tips om disse sidene selv. Der står diameteren på de forskjellige dimensjonene du legger inn. Eirik. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opeth84 Skrevet Februar 8, 2010 Share Skrevet Februar 8, 2010 Hei. Hvis du har ca en cm klaring til fjærskålen i forhold på 205/65-15 eller 235/45-17 dekk, så tror jeg at dekkene passer.Jeg hadde en gang 225/55-17 dekk på min E32. Passet helt ok bak. Men framme skrapte helt nye dekk oppi fjærskålen, og jeg brukte 22/50-17 framme. Men jeg tror at E39 har mer plass opp til fjærskålene enn E32. Disse dekkene har også slitt bort 2-3 mm ser det ut til. Det hadde vært nok til at de hadde passet på min E32. Jeg tipper at de vil passe helt uten problemer på E39. Og i alle fall uten problemer på E38. Du kan gå til f.eks http://www.alloywheels/tyrcalc.asp eller http://www.dekkalkulator.com/no/ . Fikk tipsd om disse sidene selv. Der står diameteren på de forskjellige dimensjonene du legger imm. Eirik. Ok, tusen takk ('',) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opeth84 Skrevet Februar 19, 2010 Share Skrevet Februar 19, 2010 har du mulighet for å sjekke om de passer til e39 sedan da? min er usenket og original. dersom de vil passe,så er jeg meget interessert i de! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Februar 19, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 19, 2010 har du mulighet for å sjekke om de passer til e39 sedan da? min er usenket og original. dersom de vil passe,så er jeg meget interessert i de! Tror det kommer til å subbe, for ikke sjekkea det opp på noe vis. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opeth84 Skrevet Februar 19, 2010 Share Skrevet Februar 19, 2010 har du mulighet for å sjekke om de passer til e39 sedan da? min er usenket og original. dersom de vil passe,så er jeg meget interessert i de! Tror det kommer til å subbe, for ikke sjekkea det opp på noe vis. så dumt da :/ virket som noen greie dekk til 17"'erene mine. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Mars 20, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 20, 2010 Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå