///Grandalen Skrevet Februar 2, 2010 Share Skrevet Februar 2, 2010 Hei! Lurte på om noen av dere kunne være behjelpelige med å finne facelift bakplate og lykter for meg, slik at jeg kan bytte om fra preface. Vet ikke helt hvor jeg skal lete Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Februar 2, 2010 Share Skrevet Februar 2, 2010 en bilskrot har vel. kan jo kappe av der kanskje. men vil du virkelig bytte fra den pene til den mindre pene ræva på en E30? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Grandalen Skrevet Februar 2, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 2, 2010 Jeg personlig syns faceliften er 100 ganger penere enn preface, alle har sin smak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dutten Skrevet Februar 2, 2010 Share Skrevet Februar 2, 2010 veng.no har... der finner du også den forhandleren som er nærmest deg baklamper har de også tror jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FTE Skrevet Februar 2, 2010 Share Skrevet Februar 2, 2010 Koed har vel også. Husk at du må modifisere bakskjermene dine og da, siden facelift-lyktene er 4cm høyere https://www.koed.no/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Grandalen Skrevet Februar 2, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 2, 2010 Hmm ok, må en kutte i de da eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Grandalen Skrevet Februar 2, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 2, 2010 Er det denne jeg trenger? www5739 Bagpanel E30 9/87- bred Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Februar 2, 2010 Share Skrevet Februar 2, 2010 Ja , er den du trenger Org. baklykter er det mange som har liggende, inkl meg. Får de t.o.m nye på Koed.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Grandalen Skrevet Februar 2, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 2, 2010 Har funne noen fine lykter på eBay, men skal ta kontakt om jeg ikke får de. Men med tanke på bakskjermene, er det bare å kutte de til med en vinkelsliper? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hauso Skrevet Februar 2, 2010 Share Skrevet Februar 2, 2010 hvorfor ikke bare kjøpe en facelift? veng deler har stort sett elendig kvalitet, og passform, så hold deg unna det om du kan;) Uansett, så er det nok ikke bare bare å få skjermer til å passe, men hvis du liker litt jobb, så er det jo sikkert en fin måte å skaffe seg noe å gjøre på. Ville undersøkt litt først, om jeg var deg.. Men det er jeg jo ikke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dutten Skrevet Februar 3, 2010 Share Skrevet Februar 3, 2010 det med at veng deler er dårlige kan jeg ikke si meg enig i da jeg kjøpte veng bakplate til cab'n for 2 uker siden.. tok bil oppretteren min 4 timer på og kappe av den gamle renpusse og sveise på ny Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hauso Skrevet Februar 3, 2010 Share Skrevet Februar 3, 2010 mulig det er jeg som har vært "uheldig" Men har kjøpt noen skjermer og diverse der, og der er hjulbuen krøllete og jævlig, samme med skjerm til Sierra, og samme med bakplate til bmw 2002.. Mulig de store delene er bedre utført.. Hvertfall min erfaring. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå