Gunnar Skrevet Februar 2, 2010 Share Skrevet Februar 2, 2010 Interessant program for guttabåis som er interessert i bildesign. Kl. 20 til 21 på TV2. Har lagt det inn i kalenderen her på sidene også: http://bimmers.no/index.php?option=com_ ... fd431959ac De møter også designeren bak BMW M1. Håper folk begynner å legge inn både happenings og interessante bilprogrammer i kalenderen. Alle har tilgang til å legge til nye hendelser! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Inline six Skrevet Februar 2, 2010 Share Skrevet Februar 2, 2010 Mye interesant bilstoff som BMW artcars, Rowan Atkinson+++ Slå på kassen nå sier jeg bare Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Februar 2, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 2, 2010 Inline six, Siden det allerede fantes en tråd om dette slo jeg trådene sammen... (fin ny mulighet i det nye forumet) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Februar 3, 2010 Share Skrevet Februar 3, 2010 Jeg så programmet i opptak akkurat nå. Morsomt å se seg rundt i garasjen til Giugiaro. Og Dorthe gjør seg jo ganske bra på tv også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Februar 3, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 3, 2010 Hun gjør seg ikke så bra i virkeligheten... Hun gikk på bussen på Ekeberg da jeg bodde oppi der for 10 år siden, og selv da så hun ut som en helt normal morratrøtt dame. Syns forøvrig det ser ut som hun har hatt en runde med silikontuben i det siste? Frontlyktene stod rett ut, og genseren hun hadde da hun intervjuet verdens mest berømte bildesigner (ihvertfall i nyere tid) var gjennomsiktig. Seriøsiteten lenge leve... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet Februar 3, 2010 Share Skrevet Februar 3, 2010 Min mening, hu er direkte fæl! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Februar 3, 2010 Share Skrevet Februar 3, 2010 Intressangt program. men å sikle etter Dorthe som blir 48 år i 2010 er ikke helt min greie. Mulig hun ser grei ut for aldern men. uansett..dama er jo nesten 50 år.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StianA Skrevet Februar 3, 2010 Share Skrevet Februar 3, 2010 fikk ikke sett det i gå men fant et klipp her der hu besøker morgan http://www.tv2underholdning.no/video/?p ... npage=true Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Inline six Skrevet Februar 3, 2010 Share Skrevet Februar 3, 2010 Angående bilrelaterte program så går jo den nye sesongen av top gear på NRK3 på mandager kl. 19:55 Forrige mandag var det test av BMW X5M , Auda Q7 V12 TDi og Range Rover. BMW kom som ventet ut som den mest sportslige, men konlusjonen var at både BMWn og Audan var komplett meningsløse mens Range Rovern var noe mere fornuftig fordi den faktisk er en utmerket offroader. Clarkson sa at man heller kunne kjøpe E61 M5 noe jeg ikke er uenig i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Februar 3, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 3, 2010 Apropos Clarkson og X5M reviewen. Syns det var helt genialt da han sa at interiøret i X5en var "like sitting in an ear". Den stemmer nesten enda bedre med E60/E61. Har enda ikke klart å bli fortrolig med disse Malaysia/Asia-takene de har laget over instrumenter og navi, pluss at midtkonsollen går innover nederst.. Like sitting in an ear... Det skal legges til at interiøret i X5en er mye bedre enn E60/E61. De har moderert seg kraftig. 1eren og X3 funker også OK. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Februar 3, 2010 Share Skrevet Februar 3, 2010 Apropos Clarkson og X5M reviewen. Syns det var helt genialt da han sa at interiøret i X5en var "like sitting in an ear". Den stemmer nesten enda bedre med E60/E61. Har enda ikke klart å bli fortrolig med disse Malaysia/Asia-takene de har laget over instrumenter og navi, pluss at midtkonsollen går innover nederst.. Like sitting in an ear... Det skal legges til at interiøret i X5en er mye bedre enn E60/E61. De har moderert seg kraftig. 1eren og X3 funker også OK. "... and of course it´s all great, but in a big 4x4 school bus... what´s the point?"... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Februar 4, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 4, 2010 Jeg liker X5 jeg, hadde vært perfekt til vårt bruk (vi trenger egentlig bakkeklaring der vi bor, i stedetfor senka 7er og senka A4 quattro), og om jeg kunne valgt uten økonomiske konskekvenser, så hadde det ikke gjort noe om det var en 555hk V8er oppi der, men for 2 millioner eller hva det nå er, så er jeg enig, "what's the point?"... Jeg er glad at noen velger å lage ufornutige biler allikevel. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Astri Skrevet Februar 4, 2010 Share Skrevet Februar 4, 2010 Eg kan ikkje for det, men syns hu tabba seg direkte ut da designeren sto og viste frem det ene mesterverket etter det andre, men hu brydde seg kun med fargen! på den mustangsaken!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Februar 4, 2010 Share Skrevet Februar 4, 2010 Jeg liker X5 jeg, hadde vært perfekt til vårt bruk (vi trenger egentlig bakkeklaring der vi bor, i stedetfor senka 7er og senka A4 quattro), og om jeg kunne valgt uten økonomiske konskekvenser, så hadde det ikke gjort noe om det var en 555hk V8er oppi der, men for 2 millioner eller hva det nå er, så er jeg enig, "what's the point?"... Jeg er glad at noen velger å lage ufornutige biler allikevel. Jeg velger å sitere min bror som har hatt en X6 xDrive35d, en Range Rover TDV8 og nå en X5 xDrive30d... "...bare dyrt tullball, men jævlig morro". Den mest fornuftige og kuleste av disse bilene er uten tvil Range Rover TDV8 (272 HK og 640 Nm). Jeg hadde imidlertid heller kjøpt en Land Rover Discovery 4 TDV6 3.0 (245 HK og 600 Nm). Range Rover har forøvrig kommet med en oppgradert Supercharged (bensin). Nå handler det om en 5000 cm3 stor V8 som yter 510 HK mellom 6000 og 6500 rpm samt 625 Nm mellom 2500 og 5500 rpm. Hva er så bensinforbruket? ... Gjennomsnitlig 1,5 liter/mil ved blandet kjøring som et minimum... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå