Gå til innhold

Ekstrem lidenskap - Biler/bildesign på TV2 nå


Gunnar
 Share

Anbefalte innlegg

Interessant program for guttabåis som er interessert i bildesign. Kl. 20 til 21 på TV2. Har lagt det inn i kalenderen her på sidene også: http://bimmers.no/index.php?option=com_ ... fd431959ac

De møter også designeren bak BMW M1.

Håper folk begynner å legge inn både happenings og interessante bilprogrammer i kalenderen. Alle har tilgang til å legge til nye hendelser!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun gjør seg ikke så bra i virkeligheten... Hun gikk på bussen på Ekeberg da jeg bodde oppi der for 10 år siden, og selv da så hun ut som en helt normal morratrøtt dame.

Syns forøvrig det ser ut som hun har hatt en runde med silikontuben i det siste? Frontlyktene stod rett ut, og genseren hun hadde da hun intervjuet verdens mest berømte bildesigner (ihvertfall i nyere tid) var gjennomsiktig. Seriøsiteten lenge leve...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Angående bilrelaterte program så går jo den nye sesongen av top gear på NRK3 på mandager kl. 19:55

Forrige mandag var det test av BMW X5M , Auda Q7 V12 TDi og Range Rover.

BMW kom som ventet ut som den mest sportslige, men konlusjonen var at både BMWn og Audan var komplett meningsløse mens Range Rovern var noe mere fornuftig fordi den faktisk er en utmerket offroader.

Clarkson sa at man heller kunne kjøpe E61 M5 noe jeg ikke er uenig i :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Apropos Clarkson og X5M reviewen. Syns det var helt genialt da han sa at interiøret i X5en var "like sitting in an ear". Den stemmer nesten enda bedre med E60/E61. Har enda ikke klart å bli fortrolig med disse Malaysia/Asia-takene de har laget over instrumenter og navi, pluss at midtkonsollen går innover nederst.. Like sitting in an ear... 8)

Det skal legges til at interiøret i X5en er mye bedre enn E60/E61. De har moderert seg kraftig. 1eren og X3 funker også OK.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Apropos Clarkson og X5M reviewen. Syns det var helt genialt da han sa at interiøret i X5en var "like sitting in an ear". Den stemmer nesten enda bedre med E60/E61. Har enda ikke klart å bli fortrolig med disse Malaysia/Asia-takene de har laget over instrumenter og navi, pluss at midtkonsollen går innover nederst.. Like sitting in an ear... 8)

Det skal legges til at interiøret i X5en er mye bedre enn E60/E61. De har moderert seg kraftig. 1eren og X3 funker også OK.

"... and of course it´s all great, but in a big 4x4 school bus... what´s the point?"... :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker X5 jeg, hadde vært perfekt til vårt bruk (vi trenger egentlig bakkeklaring der vi bor, i stedetfor senka 7er og senka A4 quattro), og om jeg kunne valgt uten økonomiske konskekvenser, så hadde det ikke gjort noe om det var en 555hk V8er oppi der, men for 2 millioner eller hva det nå er, så er jeg enig, "what's the point?"... ;) Jeg er glad at noen velger å lage ufornutige biler allikevel. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker X5 jeg, hadde vært perfekt til vårt bruk (vi trenger egentlig bakkeklaring der vi bor, i stedetfor senka 7er og senka A4 quattro), og om jeg kunne valgt uten økonomiske konskekvenser, så hadde det ikke gjort noe om det var en 555hk V8er oppi der, men for 2 millioner eller hva det nå er, så er jeg enig, "what's the point?"... ;) Jeg er glad at noen velger å lage ufornutige biler allikevel. :)

Jeg velger å sitere min bror som har hatt en X6 xDrive35d, en Range Rover TDV8 og nå en X5 xDrive30d... "...bare dyrt tullball, men jævlig morro". Den mest fornuftige og kuleste av disse bilene er uten tvil Range Rover TDV8 (272 HK og 640 Nm). Jeg hadde imidlertid heller kjøpt en Land Rover Discovery 4 TDV6 3.0 (245 HK og 600 Nm).

Range Rover har forøvrig kommet med en oppgradert Supercharged (bensin). Nå handler det om en 5000 cm3 stor V8 som yter 510 HK mellom 6000 og 6500 rpm samt 625 Nm mellom 2500 og 5500 rpm. Hva er så bensinforbruket? ... Gjennomsnitlig 1,5 liter/mil ved blandet kjøring som et minimum... #-o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...