Heimstad Skrevet Februar 2, 2010 Skrevet Februar 2, 2010 Er det noen måte jeg kan gjøre dette selv, eller må jeg på verksted å få nullstilt dette?
Heimstad Skrevet Februar 3, 2010 Forfatter Skrevet Februar 3, 2010 bremseveska eller klossene? Klossene. Har fått melding om service på bremser i kjørecomputeren, og så vidt jeg har forstått, så må den nullstilles etter bytte av klosser.
Otis Skrevet Februar 4, 2010 Skrevet Februar 4, 2010 Det sies at man kan resette dette inne fra iDrive menyen.
Heimstad Skrevet Februar 4, 2010 Forfatter Skrevet Februar 4, 2010 Det sies at man kan resette dette inne fra iDrive menyen. Har ikke IDrive, så det kan bli litt vanskelig. Husker å ha sett en tråd om nullstilling på bil uten IDrive her for ikke så lenge siden, men når jeg søker, får jeg stort sett bare opp tråder fra 2006 og eldre.
mudbug Skrevet Februar 4, 2010 Skrevet Februar 4, 2010 http://video.google.com/videosearch?sou ... CUQqwQwAw#
Heimstad Skrevet Februar 4, 2010 Forfatter Skrevet Februar 4, 2010 Det sies at man kan resette dette inne fra iDrive menyen. Har ikke IDrive, så det kan bli litt vanskelig. Husker å ha sett en tråd om nullstilling på bil uten IDrive her for ikke så lenge siden, men når jeg søker, får jeg stort sett bare opp tråder fra 2006 og eldre. Takker og bukker Flott fyr, han som skal "push the bottom" hele tiden
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå