Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, de er dyre. Og det er SYKT irriterende at de ikke er å få i 21". 20 blir litt for lite for f10/f11

tn_258291_218569688177849_113013658733453_728055_7747670_o.jpg

Skrevet

Se der ja, den var rimelig fet! Er på jakt etter sommerfelger nå, men det er ikke så mye interresangt synes jeg... mye fint altså, men ikke mye "MÅ ha"

Skal ha 20" tenkte jeg og 9" bredde fremme og 10" bredde bak... liker litt kant også. Lm er jo fet da, ingen tvil om det, men er jo mye replica på biler rundtom også...

Skrevet

Ja, eg handlet de i 19" til 1 serien. Kjempefornøyd med de. Har hørt at de replica hjulene er av ganske god kvalitet.

Skrevet

De silvertrack/hypertrackfelgene GS selger ligner jo veldig, er det kopi eller bare slående lik? Har et sett gs concave i 19" og synes de er veldig tunge. Ikke at det gjør så mye, men... Har vurdert de silvertrackfelgene i 20" men det virker som gs selger de med fast innpress i forhold til bredde til e60

Skrevet

Eg handlet mine hos GS. De er omtrent identiske med originale bbs. De hadde ikke innpress til 1 serie, men det gikk fint med 3 serie innpress. Du kan jo slenge på noen spacere for en mer aggressiv look hvis ikke hjula kommer langt nok ut.

Skrevet

joda, funker sikkert med spacere, men aldri helt likt tanken på det. Har jeg muligheten så går jeg heller for bredere felg/mindre innpress. Spørst om jeg ikke får ta meg en tur til GS og se om det er mulig å få prøvd de på bilen så får vi se 8)

Skrevet

Det der var perfekt larsegutt. Hadde vært spennende å sett de med mørkt senter. Og du kunne kanskje programmert den ned 1-2 cm bak. Det gjorde eg på min E61.

Skrevet

Hva er opplegget med senke bak via software? En på jobben påstår at det blir helt jævlig å kjøre med en slik løsning og anbefaler at hvis jeg skal senke bilen så bør jeg bytte fjær og dempere rundt hele bilen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...