Johnny Bravo Skrevet Mars 12, 2012 Share Skrevet Mars 12, 2012 Noen som kan fortelle meg type felger og dimensjoner på den siste bilen der? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skeie`s-528IA Skrevet Mars 12, 2012 Share Skrevet Mars 12, 2012 nok fort så det er 21" elle 22" hjul det der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ArneR. Skrevet Mars 12, 2012 Share Skrevet Mars 12, 2012 Det er nok ikke større enn 20" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johnny Bravo Skrevet Mars 12, 2012 Share Skrevet Mars 12, 2012 20" er passe.. 19" også, men er litt interresert i bredden på bakfelgene samt innpress og ikke minst hvilken type felger. Kan jo se ut som noe BBS, men mye som ligner også... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ArneR. Skrevet Mars 12, 2012 Share Skrevet Mars 12, 2012 BBS Lemans det der. Sikkert 9 og 10x20" Evnt så er det replica hjul. http://www.ebay.com/itm/BBS-LM-RIMS-BMW ... fb&vxp=mtr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johnny Bravo Skrevet Mars 12, 2012 Share Skrevet Mars 12, 2012 er nok LM ja, koster jo mere enn et lite statsbudsjett også, selv på ebay Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ArneR. Skrevet Mars 12, 2012 Share Skrevet Mars 12, 2012 Ja, de er dyre. Og det er SYKT irriterende at de ikke er å få i 21". 20 blir litt for lite for f10/f11 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johnny Bravo Skrevet Mars 12, 2012 Share Skrevet Mars 12, 2012 Se der ja, den var rimelig fet! Er på jakt etter sommerfelger nå, men det er ikke så mye interresangt synes jeg... mye fint altså, men ikke mye "MÅ ha" Skal ha 20" tenkte jeg og 9" bredde fremme og 10" bredde bak... liker litt kant også. Lm er jo fet da, ingen tvil om det, men er jo mye replica på biler rundtom også... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ArneR. Skrevet Mars 12, 2012 Share Skrevet Mars 12, 2012 Ja, eg handlet de i 19" til 1 serien. Kjempefornøyd med de. Har hørt at de replica hjulene er av ganske god kvalitet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johnny Bravo Skrevet Mars 12, 2012 Share Skrevet Mars 12, 2012 De silvertrack/hypertrackfelgene GS selger ligner jo veldig, er det kopi eller bare slående lik? Har et sett gs concave i 19" og synes de er veldig tunge. Ikke at det gjør så mye, men... Har vurdert de silvertrackfelgene i 20" men det virker som gs selger de med fast innpress i forhold til bredde til e60 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ArneR. Skrevet Mars 13, 2012 Share Skrevet Mars 13, 2012 Eg handlet mine hos GS. De er omtrent identiske med originale bbs. De hadde ikke innpress til 1 serie, men det gikk fint med 3 serie innpress. Du kan jo slenge på noen spacere for en mer aggressiv look hvis ikke hjula kommer langt nok ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johnny Bravo Skrevet Mars 13, 2012 Share Skrevet Mars 13, 2012 joda, funker sikkert med spacere, men aldri helt likt tanken på det. Har jeg muligheten så går jeg heller for bredere felg/mindre innpress. Spørst om jeg ikke får ta meg en tur til GS og se om det er mulig å få prøvd de på bilen så får vi se Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsegutt Skrevet Mars 13, 2012 Share Skrevet Mars 13, 2012 Min touring med 20" BBS LM Replica, ET20 Orginal M-senk, synest ikke den treng mer senk heller. Tross alt konebilen! Legger snart om nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ArneR. Skrevet Mars 13, 2012 Share Skrevet Mars 13, 2012 Det der var perfekt larsegutt. Hadde vært spennende å sett de med mørkt senter. Og du kunne kanskje programmert den ned 1-2 cm bak. Det gjorde eg på min E61. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Telcontar Skrevet Mars 13, 2012 Share Skrevet Mars 13, 2012 Hva er opplegget med senke bak via software? En på jobben påstår at det blir helt jævlig å kjøre med en slik løsning og anbefaler at hvis jeg skal senke bilen så bør jeg bytte fjær og dempere rundt hele bilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå